Hva ønsker tenåringsjenter seg?

Agnete

Forumet er livet
Den vanskeligste julegaven av de alle:) Jeg har ikke råd til ønskelisten :p
Har dere noen forslag? Hva liker jenter på 14 år :D

Klær, litt sminke, toalettartikler, smykker, deksel til telefon?, penger.. Gavekort, det var det jeg kom på nå :P

Penger og gavekort er det eneste som duger for tennåringene vi kjøper til i allefall. Litt kjedelig, siden jeg egentlig er i mot begge deler (hvis det ikke er noe spesielt man ønsker seg og sparer til i allefall.)

Så her ble det penger til alle tennåringer i år. Tidligere har det vært gavekort på kjøpesenter. Kinogave er jo også en ide.

Vil egentlig ikke gi gavekort eller penger. Men klart det har vært oppe til diskusjon her ;)

Veske, skjerf, perleøredobber, deksel, hårkur, smykker, gavekort, sminke, kremer, interiør til rommet feks :-)

Min niese på 15 får skjerf, veske og deksel

Klær (ville gitt gavekort enten fra H&M, Bik Bok eller andre butikker tenåringer shopper) :p Sminke, penger, billetter til Justin Bieber eller One Direction konsert :p

Synes de er lettest jeg :P

Sminke
Smykke
Armbånd
Øredobber
Veske
Fin lommebok
Deksel til telefon
Parfyme
Fint sett med lue, skjerf og hansker/votter
Krølltang
Strittetang
Gavekort på kjøpesenter
Kinogavekort

Spørs vel på tenåringen det tenker jeg... Om du ikke kjenner dem spesielt godt, og vet hva dem liker så er vel gavekort en sikker vinner. Vi gir til ei på 11(som oppfører seg som ho skulle vært verdens største fjortiss), men har virkelig skutt i mørket, og håper det blir bra :p

Søsteren min på 13 er one direction fan. Så alt fra de :)
Sminke. Parfymer. Gavekort på ulike klesbutikker. Kinobilletter"

Sent from my iPad using BV Forum

Sminke, klær og smykker? Ihvertfall det jeg har kjøpt til mannens tenåringsnieser :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Hvorfor er folk i mot penge og gavekort gaver? Alle tenåringer elsker vel det ;-)
Jeg liker i allefall ikke at alt skal måles i penger, om du forstår. En gave til 200 kan være like fin som en gave til 500. Gir man gavekort/penger føler man, iallefall jeg at man må gi en sum som monner litt. Hvis man ikke har regler på hvor mye man kjøper for da, men det har ikke vi..

Back
Topp