Hva ønsker mannen seg?

Han ønsker seg sykkelsko og klikkpedaler. Får se om det blir råd til å kjøpe det :P

ett armbånd i stål/skinn, smykke, slipsnål og bilfendere :)

Min ønsker seg ingenting..

Så har kjøpt en snøkjelke fra ungene :) (for da kan han og storesøster ake om kapp, og ikke dele kjelke)

Jeg har funnet ei skjorte og en genser..
Vet ikke hva mer..

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Han ønsket seg ny bil og jeg å så da kjøpte vi det i høst som julegave til oss selv i år:)

Han vet ikke hva han ønsket seg. Men jeg vet hva han trenger derimot ;) Så blir klær og noe dingseboms greier til tven :p

Har kjøpt gopro kamera, det vet jeg han har ønsket seg men aldri tatt seg råd til selv :) Syns det er en kostbar gave så han får det som jul og bursdagsgave siden han har bursdag i januar :)
Fikk tak i et spill han ønsket seg til en god pris på black friday tilbud også som blir ifra sønnen :)

Samme har jeg kjøpt. Ønsket seg lenge. Tror han blir overrasket :D

Har ikke kjøpt enda, men vet han trenger ny lowe alpine lue, nye sealskinz hansker og en ny joggebukse. Får se hva jeg ender opp med å kjøpe. Han har også vært og sett på bæremeiser hver gang vi er innom sportsbutikken, men syns det er vanskelig å skulle kjøpe uten at han er med og finner "den rette".

En reise for to til en romantisk by! Jeg er med Åffkårs:rolleyes:

Ønsker seg ingenting, men veit han trenger klær, kopp og 7.sans (eller hva det heter) :-P

Back
Topp