Hva ønsker mannen seg?

Mammahjertet

Elsker forumet
Sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe til sambo, og han vet ikke hva han ønsker seg.

For å få litt inspirasjon lurer jeg på hva mannen din ønsker seg, eventuelt hva han skal få av deg? :-)

Har kjøpt gopro kamera, det vet jeg han har ønsket seg men aldri tatt seg råd til selv :) Syns det er en kostbar gave så han får det som jul og bursdagsgave siden han har bursdag i januar :)
Fikk tak i et spill han ønsket seg til en god pris på black friday tilbud også som blir ifra sønnen :)

Han ønsker seg klær, jekk +++

Han får helly hansen parkas,jekk, slalåmstøvler,vintersko

Her har jeg hatt spleiselag med foreldre og søsken på norrøna jaktdress. Har også kjøpt ei bergans-lue i tynn ull. Han ønsket seg i tillegg et par bøker, hodelykt og tøfler. Får noe av det av ungene:-)

Han ønsker seg ingenting i år :P Men vet at han trenger litt klær, så han får en ny alpinbukse og to gensere :)

Min har allerede fått ski i bursdag/julegave. Får også ei goretexbukse, en cd, superundertøy og et kashmirskjerf :) mye på han i år! Kjøpte skiene og buksa på salg, men ble noen tusenlapper. Det viktigste er jo tanken bak, og han får nok ikke like mye hvert år.

Og jeg er i permisjon, så kommer"dessverre" over litt for mye fint når jeg er ute å triller om dagene :p

Når e spør han, så svarer han "veit ikke" :P
Vurderer å finne noe til bilen, men ellers er han en datanerd som sett mye med dataen. Studerer og forsker på dataens verden. Spiller aldri dataspill.
Han fikk ullklær i farsdagsgave og i bursdagsgave, så det treng han ikke. Regnklær er en mulighet, samt en fin allværsjakke.
Etter bursdagen sa han at han ønska seg barbermaskin og nytt headsett, men det han har sett seg ut koster en formue :/

Jeg elsker egentlig å kjøpe gaver, og det gjør min kjære også. men i år har jeg foreslått at vi kan droppe julegaver, da det blir så mye kostnader på nyåret med innkjøp av alt til babyen kommer :)

Han får:
- 2 par vintersko ( Crocs og Lacoste)
- Fjällräven vinterjakke
- 1 års abonnement på Pondus
- Playstation spill.

Han vet ikke:P

Jeg har kjøpt litt klær og gavekort på massasje :)

Sokker og boksere.. playstation hans synger på siste refreng, så jeg har kjøpt playstation 4 til han + at vi har spleiset på Tefal actifry i sammen.. også får han vel noen boksere ved siden av.. Han fortjener alt i hele verden, om jeg bare hadde hatt pengene.

Her ønsker han seg praktiske ting og klær :-)

Egentlig litt lyst å kjøpe han ei klokke også. Føler det er litt standard gave men ikke fått det av meg enda... Hadde plan om å kjøpe for ett par år siden men da fikk jeg vite søstera hadde kjøpt det til han....

Back
Topp