Hva ønsker du deg til jul??

~Tusse~

Glad i forumet
Sitter faktisk og prøver å skrive ønskeliste, men vet ikke helt hva jeg ønsker meg. Hva ønsker DU deg?? Og hva ønsker babyen seg?

gavekor på elkjøp :) trenger ny tv :)

leker til baby + klær :)

Nå ble jeg stressa snuppa...[8D] Blir stressa over all den julepratinga jeg. :) Folk driver med julevask og noen er ferdig med julegaver.. OMG!![:)][:)] 

Aner ikke hva jeg ønsker meg...[8D] Anna, eller jeg ønsker at Anna skal få klær!! [:D]

Ferdig med julevaks og gaver!?!?! Oi sann. Det er en som driver og maser her om at han snart skal begynne å kjøpe gaver... så derfor må jeg finne på noe å ønske meg.

Snille barn[8D]

jeg ønsker meg kaffe servise, nye kokke kniver, parfymer, kjeler, ny seng,  klokke, pynte gjendstander,kler, ny tlf ja ønsker meg mye hehe...
til martine ønsker jeg meg leker, kler og gå stol som man kan gå etter....

Jeg ønsker meg:
sentergavekort
penger

Even ønsker seg, eller jeg ønsker til han [8D]
tre leker
bil han kan sitte på
klær
div leker

Eva Solo kaffikanne og kaffekopper.
mobil
kosedress
hard koffert
Trappegrind

Guttene: Vinterdress som kan brukes fra nyttår og utover. (altså en å vokse i)
Morgenkåpe med navn (stod i se og hør)
Leker
Ullklær
Akebrett

Penger så vi kan kjøpe nye spisestuestoler[:D] Ellers er det lite.. Ellers håper jeg Gøran kanskje kan få litt til barnerommet, siden vi ikke er ferdige der enda (gjør jo ikke noe om det er litt tomt en liten stund), og selvfølgelig leker og klær (i moderate mengder)[;)]

Her ønsker jeg meg... hmm..: vanskelig hvert år dette. Må finne et service som vi kan samle på å ønske oss. Ellers trenger vi gode kniver. (vinne i lotto og få drømmehuset)

Til dukka så ønsker jeg meg ullklær, men det er akkurat nå. (har vel plenti når julen kommer).
sånn bil som hun kan sitte på og briovogn som hun kan trille. (elller egentlig så har vi ikke stue til dette da)
Tenkte tenke... ønsker meg praktiske gaver, ikke sånn som bare blir stuet bort. Noe leker kanskje. Men man trenger jo ikke så mye. Så kun noen.

Jeg ønsker meg scrappeutstyr, dobbelt vaffeljern, ulltøy, blender til å lage barnemat og gavekort på lampebutikk så vi kan kjøpe utlamper.

Snuppa ønsker seg ulltøy og bruksklær i de neste par størrelsene.

Jeg ønsker at bilen blir solgt og at vi blir ferdige å pusse opp ny leil til jul[:D] Kravstor, til meg selv og Erik og even (han på 2) ønsker jeg penger slik vi kan innrede rommene dem skal få, og kjøpe litt diverse. weee gleder meg til å flytte. HELE 30 m opp veien he[:D]he

Jeg har jo egentlig alt, ønsker bare at ungene får være friske, da trenger de ikke være så snille engang[:D]

....men hvis jeg skal ønske meg noe så er det symaskin. Har en plan om at jeg skal kunne få brukt den....hahaha

Her har vi ønske om nye gode dyner... til alle sammen. Samt puter. (nettopp kjøpt oss ny fantastisk god seng...) 

Minsten ønsker seg tripptrapp stol fra stokke, og ny gåbil (den som brødrene har hatt er mer eller mindre herpa..) og masse andre fornuftige ting.  

Jeg ønsker meg penger/gavekort til klesshopping!! Er på god vei ned, og har tenkt å fortsette med det, og da må garderoben fornyes.

Lillebror ønsker seg Stokke tripp trapp stol og gåbil!

Storebror ønsker seg stjernekikkert!

Back
Topp