Hva ønsker du deg til jul?

Rapunzell

Forumet er livet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Lurer rett og slett på hva slags julegave ønsker dere har i år? :santa
 
Alt for mye jeg som aldri ønsker meg noe.
-god Shampo og balsam
-dunjakke
-parkas
-vintersko og støvletter
-pysj
-ullklær.
- bosyshop kropssåpe
- lancome maskara
- den nye keppler boka

Og dette var bare det jeg kom på sånn i farten haha.
 
Alt for mye jeg som aldri ønsker meg noe.
-god Shampo og balsam
-dunjakke
-parkas
-vintersko og støvletter
-pysj
-ullklær.
- bosyshop kropssåpe
- lancome maskara
- den nye keppler boka

Og dette var bare det jeg kom på sånn i farten haha.

Ull klær og pysj står på lista her også. Samme med en god joggedress. Ønsker meg bare daffe klær:hilarious:
 
Bærejakke
Pulsklokke
Dynamo
Ullklær (elsker ull [emoji7])
Vintersko
Gode daffeklær er også en vinner her.
 
Babyting :)
 
Ønsker meg vel egentlig aldri noe. Og har vel strengt tatt allerede fått gave fra mine foreldre og min bestemor da vi fikk kombinert jul og bursdagsgaver i år da vi fikk en gressklipper og kantklipper.

Men pysjbukser og fleecebukser er alltid en vinner.

Og penger øremerket klær eller sko.
 
Ønsker meg bare ting til babyen.. Føler ikke jeg har så mye behov for noe til meg selv nå :)
 
Ønsker meg bare ting til babyen.. Føler ikke jeg har så mye behov for noe til meg selv nå :)

Har ikke tenkt på at jeg kan ønske meg ting til babyen engang. Skikkelig ego:laughing021
 
Vi ønsker oss sengetøy, laken til dobbeltseng, grytevotter, vaffeljern og Toaster [emoji4]
 
Ønsker meg babystæsj! :)

Klær, sengetøy, bilstol, badebalje, stelleprodukter, smokker, hjemmestrikket.. etc.
 
Nå har vi nettopp flyttet i nytt hus, og brukt en del penger, så sagt til familie at de ikke kan forvente noe særlig julegaver av oss. Så vet ikke helt om vi får noe særlig, men trenger alt til baby kommer.
Men det vi/jeg ønsker til jul er:
Dyner og puter
Gavekort
Kaffekanne
Sengetøy
 
Ny ipad og en fredfylt jul uten noe familiedrama, og vil helst feire jul alene med toåring og mann, men mannen syens det er kjipt :(
 
Back
Topp