Hva ønsker du deg til jul?

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Jeg kommer ikke på noe. Føler det er dumt å ønske meg noe når jeg har alt jeg trenger. Mulig nye klær, men vil vente til litt fler av de babykiloene er borte :) trenger litt tips :)
 
Jeg kommer ikke på noe. Føler det er dumt å ønske meg noe når jeg har alt jeg trenger. Mulig nye klær, men vil vente til litt fler av de babykiloene er borte :) trenger litt tips :)
Er og super dårlig på å komme på sånne ting :p har til nå komt på elektrisk tannbørste og gul regnjakke :D ellers er det jo gøy å få feks show eller konsertbilletter, fint ullundertøy, gode hudpleieprodukter/sminke, gøye brettspill har vi kjøpt til min bror og og samboers søster (ryktet går og politisk ukorrekt) kunne godt tenkt meg de selv :)
 
Jeg er glad i å få mindre ting til kjøkkenet, i år ønsker jeg meg vinglass spesielt.
Og pynteputer til tvstua:) trenger lampetter til ene stua.
Så Kort sagt småting som jeg 'trenger' men ikke kan eller bør ta meg råd til akkurat nå:p
Av mamma pleier jeg å få nyttige ting som sko eller jakke osv. Føles jo så bra når det er ting som man faktisk trenger!:)
 
Jeg er glad i klokker, men de kan fort bikke 1000-lappen, så det får jeg stort sett kun fra mannen. Ellers hårpleieprodukter, deler til servise man samler på, vinglass, barnevakt en kveld eller to? :)
 
Er og super dårlig på å komme på sånne ting :p har til nå komt på elektrisk tannbørste og gul regnjakke :D ellers er det jo gøy å få feks show eller konsertbilletter, fint ullundertøy, gode hudpleieprodukter/sminke, gøye brettspill har vi kjøpt til min bror og og samboers søster (ryktet går og politisk ukorrekt) kunne godt tenkt meg de selv :)
Ja er sant :) kinotur eller konsertbillet var bra tips! Brettspill elsker jeg, men samboer er så dårlig taper at han knekker pinner, kaster brikker, river kort!! Hahaha! Så vi har ikke mye av det i hus :p men takk for kjekke tips :)
 
Jeg er glad i å få mindre ting til kjøkkenet, i år ønsker jeg meg vinglass spesielt.
Og pynteputer til tvstua:) trenger lampetter til ene stua.
Så Kort sagt småting som jeg 'trenger' men ikke kan eller bør ta meg råd til akkurat nå:p
Av mamma pleier jeg å få nyttige ting som sko eller jakke osv. Føles jo så bra når det er ting som man faktisk trenger!:)
Jeg har ønska meg glass i en serie jeg samler på siden jeg var 18, så nå har jeg alt i den serien :) mamma bruker bare å kjøpe ting, spør aldri hva vi trenger eller ønsker oss :p spent på den gaven i år :p men pynteputer er jo kjekt å få :)
 
Jeg er glad i klokker, men de kan fort bikke 1000-lappen, så det får jeg stort sett kun fra mannen. Ellers hårpleieprodukter, deler til servise man samler på, vinglass, barnevakt en kveld eller to? :)
Barnevakt er gull! :) skal stå øverst på lista ;) hårpleieprodukter også! Takk for tips! Det var noe jeg trengte men ikke har klart å komme på :)
 
Jeg ønsker meg veldig mye! Bare synd at det bare er mannen jeg får gave av [emoji4]
 
Jeg ønsker meg ekstremt mye, men kjøper meg aldri noe.

Ønsker meg fuktighetskrem, ansiktsmaske, bodyskrubb, skjerf, klær, stor veske/bag, solbriller, maskara, tøfler, garn, strikkepinner, basic t-skjorter, kaffe, strikkebok, servise, pledd, halskjede (har er men ønsker meg et lengre kjede), pudder, hårkur, Liberty of London stoff, pumps, gavekort på Ganni +++
 
Jeg ønsker meg ekstremt mye, men kjøper meg aldri noe.

Ønsker meg fuktighetskrem, ansiktsmaske, bodyskrubb, skjerf, klær, stor veske/bag, solbriller, maskara, tøfler, garn, strikkepinner, basic t-skjorter, kaffe, strikkebok, servise, pledd, halskjede (har er men ønsker meg et lengre kjede), pudder, hårkur, Liberty of London stoff, pumps, gavekort på Ganni +++
Skjønner :) herlige ting å få i gave da :)

Ønsker meg ny pysj! Trenger noe behagelig å gå rundt i hjemme :)
 
LVveske, Mulberryveske, treningsklær, joggesko, vektvest, joggeunderstell til bugsboo, pysj, gavekort på kjøpesenter, gavekort på hudpleie, noen interiørting, Holzweiler skjerf og skinnhansker..
 
Aner ikke enda, men er vel på tide å begynne å tenke på det nå. :) Tenkte på morgenkåpe her om dagen. En tjukk og lang en, som sammen med tøfler (som jeg har) kan gjøre det enkelt å stå opp med babyen fremover. Har ønsket meg sengeslange av mamma. Hun sydde babynest, men nå som babyen har begynt å vokse ut av det er det greit å kunne ha noe nytt som gjør senga lun og trygg. I hvert fall etter hvert som hun skal begynne og sove på eget rom i større seng også.
 
Back
Topp