Hva ønsker du deg til jul?

En frisk og fin spire i magen♡♡
Men også regntette sko, regntett jakke og bukse, ullundertøy og lanterner og lykter. Har jo mest lyst til å ønske meg masse babyting men jeg vil jo fortelle nyheten på julaften så da kan jeg jo ikke det :-P hehe

Babyting, gavekort kjøpesenteret ( shoppe klær ) , nytt vaffeljern :)

Jeg vet faktisk ikke om noe jeg ønsker meg til jul.. det er helt håpløst...
Og så føler jeg at det liksom blir bestilling om det er noe jeg ønsker meg... for hvis jeg ønsker meg klær.. så er det jo "DEN genseren" .. eller " de skoa"... Syntes jul har blitt veldig vanskelig mtp gaver.. både å ønske seg.. men og å gi... elsker å ha funnet på "gode" gaver.. og å se reaksjonen når de pakkes opp.. men nå syntes jeg det er like vanskelig å finne på gode gaver..

Aner ikke! Ullundertøy kanskje.

Ulvang genser, smykke med storebror sin bokstav som jeg etter hvert kan sette bokstaven til nye babyen på☺

Tror vi kommer til å ønske oss babyting jeg :)

Utover det ønsker jeg meg langrennsutstyr.

Brødboks, toastjern, kubbelys med duft, desilitermål, dehydrator, litt fin vinåpner, shampoo og balsam, sokker, fint sett med tannbørsteholder og såpedispenser, årskort i dyreparken. Haha. Ser at jeg er veldig fornuftig i år ;)

Her driver vi p pusser opp så vi ønsker oss gavekort og penger :)

Jeg har begynt å kjøpe noen tallerkner og kopper som jeg ønsker meg flere av.
Men det er sånn til hverdags da.

Ellers er det nye joggesko, ulltøy, klær, bøker.

Jeg og mannen skal på storbytur rett før jul, det er julegave til oss i år, det faller vel litt shopping og annet inn under der.

Er egentlig ikke så mye jeg ønsker meg.. Har jo egentlig det meste :-)

Ønsker meg en eller to friske babyer inni magehuset! Det er mitt eneste ønske ;) og selvfølgelig at mine barn får en flott jul ❤️❤️❤️

Back
Topp