Hva ønsker du deg til jul?

Åå eleltrisk fotfil høres jo genialt ut. Har sett den i butikken:p vet du om den er god?
Aner ikke! Derfor jeg ønsker meg en, jeg tar ikke sjansen på å bruke penger på slike ting. ;)

Jeg/vi ønsker oss: juicepresse, nye kjeler, hodeputer, pledd til sofaen. Jeg ønsker meg bla. også spa, fotbad-ting, ny lue. :-)

Tilbehør til kjøkkenmaskinen (kjøttkvern)
Kokkekniver fra global
Vippestol, voksipose, saueskinn og klær til babyen som kommer snart
Duftlys
Odysse champagneglass fra hadeland
Vannglass fra rosendahl
Bodylotion fra Biotherm
Vin
Nye kjeler (jamie oliver/tefal)
Badeolje/badesalt
Gavekort på name it, frisør, home&cottage

Ønsker mer til rosendal samlingen vår
Penger
Nye kjeler og stekepanne

Tjah, det var det jeg kom på :) vi har alt vi trenger, så pleier å si at det er bedre om familie heller bruker penger på barna :)

Jeg ønsker meg ulltøy fra Nøstebarn :rolleyes:

Ungen har så utrolig mye deilig ull, fra innerst til ytterst, men jeg har omtrent ingenting :p

Vi har litt dårlig råd, så alle pengene går til ungen. Ønsker meg undertøy, bukser, stekepanne, kasseroller, litt duker og pynteting, god mat (type spekemat o.l.), julekaffe, konfekt etc etc etc :)

Mob.
Bakeustyr.
Undertøy.
Postkasse
Spagettisleiv.
Sorte tights.
Ullklær.
Polaroid kamera.

Har bare et ønske å det er å ha fått babyen til da :P ingenting anna jeg klarer virkelig å ønske meg.

Men har sagt ting som:

- fenalår så jeg kan kose meg etter fødsel
- gavekort på klær så jeg kan kjøpe noe nytt å gå med etter magen er mindre
- trenings tøy og sko
- blender
- elektrisk lady shaver

Så har jo noen ønsker da, men er liksom ikke så viktig. Hehe

Ønsker meg et nytt speil til å ha i stua over sofaen, en kommode til å ha i gangen, etasjefat, pynteting, gavekort , nytt undertøy, sengetøy, laken..
Men jeg har sagt til alle at de trenger ikke å kjøpe noe til oss foreldrene, men at de kan kjøpe noe fint til mini :)

Åå eleltrisk fotfil høres jo genialt ut. Har sett den i butikken:p vet du om den er god?
Har den fra Sjold (?) Klarte ikke ta min harde hud. Virket nesten som om batteriene var gamle til tross for helt nye. Den gikk liksom litt saktere når den kom borti foten.

Har den fra Sjold (?) Klarte ikke ta min harde hud. Virket nesten som om batteriene var gamle til tross for helt nye. Den gikk liksom litt saktere når den kom borti foten.
Så dumt da..:( har nokså hard hud jeg også.. Kan kanskje være lurere å ønske meg en god fotkrem da?:)

Le cruiset gryte 4,2 l
Lucie Kaas mugge (turkis)
Tekanne med blomster fra Mr og Mrs
Bilder
Bok
Strikkebok

-gavekort på tattoo
-engelske fantasy pocket
-kjøkkenmaskin
-dl mål og vekt i ett
-smykker (DIAMANTRING)
-sko