Hva ønsker DU deg til jul???

Polaroid kamera (eller hva det nå heter)
iPhone 6
Sydentur
Mamma smykke
 
Med en liten baby i hus til jul, ønsker jeg meg nok gavekort på egenpleie, trilletur så jeg får sovet ut, husvask etc tenker jeg;)
 
Jeg ønsker meg
Nikon 700D kamera
Tøffler
Notatbøker
Dekktallerkner
 
Denne er favoritten herVis vedlegget 81302

Har ingen vintage da. Elsker lukten av splitter ny chanel (jeg er rar). Håper jeg får jeg i barselgave av mannen neste måned, men får se :p

Okei. Ser den! Herlig lukt;) Den jeg viste bilde av fikk jeg av mannen i NY, helt ny.
Jeg elsker vintage også jeg da, er vel i grunnen det som er min hovedgreie.
Kom på jeg hadde enda en chanel, så har visst 5 da. Kun 1 av de er kjøpt ny, altså er 4 vintage.
I forhold til louis vuitton er kun 1 vintage, og 3 nye.
Ysl er kjøpt ny i butikk i Bergen.

Har du accessories også eller? Tenker på lommebøker, sjal, smykker etc.
 
Okei. Ser den! Herlig lukt;) Den jeg viste bilde av fikk jeg av mannen i NY, helt ny.
Jeg elsker vintage også jeg da, er vel i grunnen det som er min hovedgreie.
Kom på jeg hadde enda en chanel, så har visst 5 da. Kun 1 av de er kjøpt ny, altså er 4 vintage.
I forhold til louis vuitton er kun 1 vintage, og 3 nye.
Ysl er kjøpt ny i butikk i Bergen.

Har du accessories også eller? Tenker på lommebøker, sjal, smykker etc.

Jeg eeeelsker lomnebøker og kortholdere!!!

Og har i det siste fått sansen for sko ❤️
 
Jeg eeeelsker lomnebøker og kortholdere!!!

Og har i det siste fått sansen for sko ❤️

Ahhh:D Jeg har en lv lommebøk og sjal. Ellers chanel belte og solbriller. Ysl armbånd. Det er bare diggbart. Kjøpte det nå nylig! Var et impulskjøp:p

Oh, sko<3 Handler når du er ute å reiser da eller?:)
 
Food processor, om det er det det heter. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen har søkt jobb i Belgia, heilt sør mot Frankrike, får vite det no i veka som kjem. 4 år i utlandet, hjelp;)


Sent from my iPhone using BV Forum
SÅ spennende! Skummelt å tenke på når man har barn kanskje, men søsteren min har vært i samme situasjon. Flyttet med en 4-åring og en i magen til østerrike i 3 år, gikk så bra :)
 
SÅ spennende! Skummelt å tenke på når man har barn kanskje, men søsteren min har vært i samme situasjon. Flyttet med en 4-åring og en i magen til østerrike i 3 år, gikk så bra :)
Ja, det er helst for ungane sin del det er skummelt, men det går nok fint. Så flott å høyra at det gjekk fint med søstra di, hjelper å høyra at andre blir fornøyd :)
 
Ull-undertøy fra Kari Traa
Softshell bukse fra norønna/HH
Svart regn/allværsjakke fra HH
Støvler fra Hunter eller Ilse Jacobsen
Svarte jeans fra BikBok (superflex)
Gavekort på vippeextetions eller en frisørtime

Poden ønsker seg visst gavekort på Siljes Barn&Utstyr slik at foreldra kan kjøpe han tripptrappstol eller voksi urban.

Felles så ønsker vi oss siste rest av glassene i Hellstrømserien som vi samler på, gavekort på intriør/eleltronikk, barnepass etc :)
 
Ny mobil... Eller pc, avhengig av om mannen kan fikse den vi har så den holder litt til.

Sånn lommebok-beskytter-ting til (evt den nye) mobilen, den tåler ikke stort mer den her så jeg bør passe på den.
 
MK klokka
Ett gavekort på nya klär å ingenting passar längre.
Bakeutstyr.
 
Ønsker meg en raclette bordgrill og juleservice :)
 
Raclette har vi, det er kjekt og godt å sitte der og steke maten på bordet, sakte måltid. Men vi gjør det ikke som det skal, med racletteost, da. Det viste jeg ikke om da vi fikk den, vi bare fikk den og ble servert kjøtt og bakte poteter. Vi lager gjerne litt forskjellig, og varmer grønnsaker under. Det er godt!
 
Back
Topp