Hva ønsker du deg til jul?

beibi08og11

Gift med forumet
Har fått så mange spørsmål nå, aner rett og slett ikke hva jeg ønsker meg... kanskje jeg har det jeg trenger[8|]

jeg ønsker meg ego-ting som spa, fotpleie, gode kremer, gavekort på klær og roooosa champagne [:D]
Da er jeg snart ferdig som gravid, og gleder meg til å komme meg inn i vanlige klær igjen og føle seg litt fresh igjen[:D]
Nå er det et slit bare å få på sokkene[8D][8D]

Jeg har laget meg liste nå[8D] Tenker egentlig kun på hva alle andre rundt meg skal få!

Det jeg ønsker meg er:
- nattbord og kommode til soverommet
- smal men litt høy kommode til gangen
- Vedkurv
- Guess lommebok med plass til mange kort
- den grønne DKNY parfymen
- Bestikk
- Teflonpanne
- Gavekort
- penger
- duker, løpere og brikker
- Sengetøy
- Pelspledd
- Bilder (maleri)
- Diverse pynteting
[:)]

Ønsker meg definitivt ikke kjøkkenting da kjøkkenet mitt har fått en overdose av tupperware de siste ukene :O
Også vil jeg heller ikke ha håndklær[8D] Synes det er kjempedumt å få håndklær i all verdens farger slik at jeg ikke kan vaske alle på en gang[8D]

Vi ønsker oss penger til oppussing [;)]

Ønsker meg igrunn klær å, eller gavekort på det. Lenge siden jeg har fått handlet sånt.

Dere sparer ikke på noe servise eller glass eller bestikk dere kan ønske dere til da?

ORIGINAL: Elsure

Vi ønsker oss penger til oppussing [;)]

Ønsker meg igrunn klær å, eller gavekort på det. Lenge siden jeg har fått handlet sånt.

Dere sparer ikke på noe servise eller glass eller bestikk dere kan ønske dere til da?

Har det meste der[:)] ønsker oss fryseboks, tørketrommel, miksmaster og symaskin, så det blir nok litt i det dyreste laget[:D]

Ønsker jeg Min kamp-bøkene og en ulltrøye foreløpig.. og ny klokke.. og sikkert mye mer, har bare ikke fått tenkt på det enda.

Back
Topp