Hva ønsker du deg til jul? *insp*

Sengegavl
Nye lamper
Spisesofa
Lerret av barna
Pent sengetøy( hvitt med blonder eller noe)
Tynn dunjakke
Panner og kniver trenger jeg :p men litt kjedelig
Og ineriør ellers!:)

Åå, jeg blir så glad når folk snakker om jul! Ønsker meg penger og baby ting :)

Ønsker meg :
Gavekort i garnbutikk
Parfyme
Kenwood kjøkkenmaskin
Nytt strykejern
Ny Nespresso kaffemaskin :)

Hovedsakelig babyting egentlig, men mistenker at det meste allerede er i hus til jul. :p
Ellers er gavekort veldig fint, for har litt spesiell smak på ting.
Bøker er alltid en vinner!
Og medisinskap trenger vi!

Jeg ønsker meg stort sett gavekort, penger eller interiørting :)
I år tror jeg at jeg skal ønske meg gavekort på diverse spa/velvære behandlinger ;)

Har tidligere ønsket meg ting til et servise jeg samler på, men nå har jeg det meste der nå :)

Tro om vi kanskje skal begynne å ønske oss middagsservise, vi har alt for få tallerkener og slikt, med en gang vi har besøk så er det en av hver fjerding på bordet. Har funnet et vi liker, må bare se hvor vi får kjøpt det.

Ellers, kanskje gavekort på kid som skal brukes på nye dyner og puter, nytt sengetøy og slikt. Jeg ønsker meg ski som er smørefrie, de jeg fikk i bursdagsgave av sambo er smøreski og jeg får det IKKE til, hater dem litt. Sykkel ønsker jeg forresten også, når jeg tenker meg om.

Ønsker meg blant annet:
* Et par typer glass jeg samler på
* Servise jeg samler på
* Symaskin
Og sikkert masse annet rart jeg ikke har tenkt på enda ;)

Har ikke begynt å ønske meg noe enda :-P Men det jeg kommer til å ha på lista i år er:
*En skikkelig kaffetrakter (Philipsen vi har er 7 år gammel, og har vært i daglig bruk, så den begynner å synge på siste verset :-P)
*Gavekort forskjellige steder
*Klær (som jeg kan bruke etter fødsel)
*Ny klokke
*Ring på finger'n (og gubben er smertefullt klar over det, haha :-P )
*Dessertskåler (fant ut at det har vi faktisk ikke! :-P )

Ellers så ønsker jeg meg alltid forbruksvarer, slik som kubbelys, servietter, telys osv :-)

Tro om vi kanskje skal begynne å ønske oss middagsservise, vi har alt for få tallerkener og slikt, med en gang vi har besøk så er det en av hver fjerding på bordet. Har funnet et vi liker, må bare se hvor vi får kjøpt det.

Ellers, kanskje gavekort på kid som skal brukes på nye dyner og puter, nytt sengetøy og slikt. Jeg ønsker meg ski som er smørefrie, de jeg fikk i bursdagsgave av sambo er smøreski og jeg får det IKKE til, hater dem litt. Sykkel ønsker jeg forresten også, når jeg tenker meg om.
Sykkel ja, det skal jeg også ønske meg :)

Gavekort
Abonnement på Historie
Abonnement på Illustrert vitenskap
Nytt objektiv til kamera
Kamerakurs
Div sjokolader og konfekt og snop :)

Ønsker meg mer av Rosendahl-serviset, ullklær, treningstøy, ny data, penger på bsu, gavekort på fotpleie, ny mobil...

Back
Topp