Hva ønsker du deg til jul? *insp*

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
:santa:santa:santa:santa

Her står bl.a.
Strikkebøker og garn på ønskelisten.
Polaroid kamera.
Div gavekort-reise, på negler og andre behandlinger m.m.
Kunst

Ønsker meg alltid hårprodukter. Det går det alltid mye av.

Ellers ønsker jeg meg gavekort på massasje, reise (av kjæresten min), panserbestikk, dampmaskin, pysj og langrennsutstyr.

Har ønsket meg marc jacobs skulderveske med mannen, marc jacobs øredobber og calvin klein undertøy :p Har litt mer på ønskelista, sånn at han har noe å velge mellom, men dette er definitivt på topplisten ;)

At folk ikkje begynner å mase om jul i august!! :p

Har ønsket meg marc jacobs skulderveske med mannen, marc jacobs øredobber og calvin klein undertøy :p Har litt mer på ønskelista, sånn at han har noe å velge mellom, men dette er definitivt på topplisten ;)
De har mange fine vesker. En spesiell farge og modell du ønsker;)?

I år kommer jeg nok til å ønsker meg litt store babyting, i og med at jeg venter førstemann i februar.
Typ barnevogn, bilsete ++

Ønsker meg en skikkelig fin stelleveske i skinn :-)

Jeg tror jeg ønsker meg opplevelser jeg. Kino, teater, turer, om så bare i skogen med venner og spiser pølser:)

Gavekort eller penger kanskje, jeg har stort sett det jeg trenger og har ikke plass til masse rart. Eller et skikkelig fint bilde av ungene sammen hadde hvert fint.

Sammen ønsker vi oss:
- Gavekort/penger til ny varmtvannstank.

Ellers ønsker jeg meg:
- Babyliss curl secret
- Speilrefleks kamera
- iPad (vil bytte ut tabben)
- Gode tursko/joggesko
- Spabehandling
- Ny kjøkkenmaskin
- Smykker
- Jente ting

Til frøkna vil vi ønske:
- Leker
- Sengetøy (spinkel seng)
- Bøker

I år blir den feiret i Australia så da ønsker jeg meg penger til det egentlig :) også et strykejern så vi kan levere tilbake mamma sitt, må jo stryke perler :D

Ønsker oss gavekort og babyting (om vi blir gravide innen kort tid). Kanskje gavekort på 3D-ultralyd også :) Ellers kommer jeg til å være kjedelig - gavekort, reisetilskudd, BSU tilskudd, penger.

Kjedelige greier, så håper på baby i magen (og gjerne ultralyd før juletider) :P

Back
Topp