hva ønsker DU deg til jul? :D

Jeg ønsker meg noe så "tåpelig" som nye skikkelige (som ikke er biltema) vindusviskere til bilen :p
Og så ønsker jeg meg en kenwood major (eller bidrag til en).

Jeg ønsker meg dette kjøleskapet!!!! Dyrt da... men jeg SKAL kjøpe det en gang koste hva det koste vil. jeg ELSKER det! :)

Ønsker meg en superfæncy kjøkkenmaskin.... men det får jeg jo ikke med mindre jeg kjøper det selv 

Produktbilde

Jeg ønsker meg

* Langrennsski
* Lykter til å ha inne i ulike størrelser
* Ny kosedress
* Spill til ps3 og wii
* Symaskin
* Bøker

Og sikkert mye mye mer som jeg ikke kommer på. 

Mamma2012 skrev:
Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...

De har noe som kutter opp løk og paprika i pittesmå terninger på claes ohlson. Tror den heter aligatorkutter. Jeg har en slik, genial. Tor de koster max 100kr

dusussa skrev:

Mamma2012 skrev:
Jeg ønsker meg veeldig en sånn kjøkkensak som jeg har sett at min mor har.. Den kutter løk opp i små biter, og virker helt genial, bortsett fra at den er umulig å finne...
Ellers: filmkamera til å forevige gullet som snart kommer, iPhone, litt nye møbler...

De har noe som kutter opp løk og paprika i pittesmå terninger på claes ohlson. Tror den heter aligatorkutter. Jeg har en slik, genial. Tor de koster max 100kr

Uuups ser nå at det har blitt lagt inn link til denne lenger oppe

Jeg ønsker meg ullnattkjole fra Nøstebarn.
Ipad2
Ny minilaptop, gjerne en Mac.

ellers er det morsommere å få gaver til ungene ;)

Ikke akkurat til jul, men jeg trenger nye vintersko og jakke. Skoene ble ødelagt i fjor og jakken min er for stor.

Gave som jeg skal kjøpe for meg selv fordi jeg var/er så flink med vektnedgang er vinterbukse/jakke

Mamma2012 skrev:

Denne her er også genial til å kutte løk, nøtter og andre ting til bittesmå biter...
Finnes i mer fancy versjoner også :)

Verktøy og sølv.

Jo, jeg trenger en mikser! Min ble ødelagt da jeg lagde den dumme bryllupskaka, stakkars mikseren min tålte ikke så mye arbeid på en gang.

Jeg holder på å ta førerkortet, så jeg ønsker meg penger til det.
Ellers hadde vært supert med en Kenwood Major-maskin.

Kenwood maskin og ny sofa....

jeg ønsker meg penger og gavekort på byggmakker =) Også samler vi på angelina platinum service, så håper vi får noe av dette til jul. Nå har jeg 9 kaffesett, så 3 til av dette ønsker jeg men - pluss middags service =) Får litt til bursdag og litt til jul, så det blir vel etterhvert =)

Back
Topp