Hva ønsker du deg til jul av utstyr/ting?

sukkerklumpen

Flørter med forumet
Hei :)

Nærmer seg jul, og jeg skriver ønskeliste. Siden dette er første barnet, vet jeg ikke alt jeg må/bør ha. Noen tips og forslag om hva som er lurt å ønske seg? Tenkte på utsyr/ting/klær til barnet og til meg selv (f.eks. ammepute?) Hva er "must have`s" når man er gravid og tiden etterpå.

Vi skal ønske oss tripp trapp stol til den nye babysen tror jeg. Gjorde dette med guttungen:)
Denne gangen tror jeg også at vi skal ønske oss lammeskinn til vogn og seng;)

Haha, jeg vil kjøpe alt selv :P Så jeg ønsker meg gavekort på hudpleie til meg selv slik at jeg kan skjemme meg bort siste månedene før jeg blir mamma :D

Har ønsket meg en sånn BBhugme lang ammepute (pølse) :P Den er i følge mine venninner et "must have" under graviditeten og etterpå :) Ellers ble det gavekort på barnebutikker, abonnement på Foreldre og Barn. Ellers fotpleie og ting til meg selv :)

Ingen ting, ingen av de som kjøper gaver til meg som vet at jeg er gravid :)

Vi ønsker oss penger til å kjøpe sykkelvogn og bibabath:)

Har bare sagt at vi ønsker oss babyutstyr, at vi har ingenting fra før, også håper jeg på at de vet hva vi trenger :p

Jeg ønsker meg også BBhugme denne gangen, sist hadde jeg 4-5 puter jeg pakka rundt meg for hadde ikke råd til å kjøpe bbhhugme da. Men denne gangen har vi alt av babyutstyr, så skal ønske meg eller kjøpe den denne gangen :)

Ingen ting. Baby kan få ting til jul neste år [emoji14] Vil ikke ha noen ting til baby til jul.

Ingen ting. Baby kan få ting til jul neste år [emoji14] Vil ikke ha noen ting til baby til jul.

Samme her! Samboeren min mener jeg bare er grådig. :knegg: Han mener vi skal ønske oss diverse ting, jeg syns ikke det. Særlig siden OUL neppe blir før etter jul. Og jeg vet mamma kommer til å protestere heftig om vi gir ønsker på sånt allerede nå til jul, hun nekter å kjøpe ting før omtrent termindagen. :knegg:

Om jeg skulle ønsket meg noe da, for å svare litt konstruktivt på tråden, så hadde det blitt hjemmestrikka ting hos strikketantene og den vordende bestemor, både plagg og pledd. Ellers ville jeg ønsket meg gavekort (på Ikea f.eks).

Har ønsket oss stellebord fra ikea. Det billigste de har, som er best i test kjempe greit og stilrent.
Men ønsker det ikke som gave til baby. Men som gave til oss.

Back
Topp