Hva ønsker dere..

Hot*Mama

Gift med forumet
..dere til bryllupet? Litt gøy og høre hva dere andre ønsker!![:)]

Selv aner jeg ikke for og være ærlig..[:o] Syns vi har så mye fra før, så trenger litt tips![:)]

vi har ønsket oss gavekort, slik at vi kan velge selv hva vi vil handle inn, har ønsket gavekortene i fra elkjøp og kjøpesentrene her i byen, ellers skrev jeg liste på black disign over ønsker som de sendte rundt dit jeg ønsket, slik at folk kan handle der de selv er...

Vi har ønskeliste på tilbords og glassmagasinet. Og ellers gavekort på sentrene og fotografen.

vi skal ønske oss penga t bsu konto siden d er d vi trenger vi har alt annet og ikke stor nok plass til mer FØR vi får kjøpt oss hus så for oss er det ett enkelt valg[:D]

Lagt ut ønskeliste på tilbords [:)] Servise, glass, bestikk og div andre ting [:D]

ORIGINAL: Sunny84

skal registrere liste på jernia og glassmagasinet mest sannsynlig[:)]

Det har vi også gjort [:)]

legger ut ønskeliste på tilbords og på den butikken der vi har begynt å samle glass. De glassene får vi av min familie å jeg vet at det kommer en del nå innflyttingsgave, så til jul å så min bursdag, resten blir ønsket til bryllupet. Så ønsker vi å bli ferdig med sølvbestikket som sambos familie har samlet opp til han. Ellers har vi det meste, men kunne tenkt meg ett stooort maleri å ha i trappa opp til loftet. men må se om vi finner noe vi liker.

Back
Topp