Hva ønsker dere...

Tja, det vet jeg ikke helt! Syns det er vanskelig. Ønsker klær, ull og sånt som koster litt. Men annet enn det vet jeg ikke. Kanskje jeg får noen tips her :) du da?

Tja, det vet jeg ikke helt! Syns det er vanskelig. Ønsker klær, ull og sånt som koster litt. Men annet enn det vet jeg ikke. Kanskje jeg får noen tips her :) du da?
Ja det er jo lurt ! Det ønsker vi også. Som lillelam, lilleba og memini. Ellers får hun vinterdress og matchende votter( på forskudd). Ønsker ting til rommet. Får dukke og dukkeseng av brødrene. Armbånd med inngravert navn, gavekort på svømmekurs, lekekjøkken, toalettmappe med navn, liten sofa. Det jeg kom på nå.

Bergans barnehagesekk, blafre matboks og termos er det jeg har notert foreløpig :)

Og ja for all del. Duplo her også. Får aldri nok!

Gåbil, ullbody/longs :)

Akebrett
Strikka votter
Duplo
Skinntøfler
Sekk
Regntøy

Har ønsket en Trunki-koffert som jeg vet hun får av mamma. Så blir det vel litt ull og ellers leker/bøker. Har kjøpt barnehagesekk og har det hun trenger av matbokser og flasker. Også begynner hun i barnehagen litt før 1-års dagen så må vel ha det meste av yttertøy på plass før det.

Her er det nesten ikke vits å sette opp liste, blir ikke fulgt :P
Men satser på at det blir klær ^^

Her er det nesten ikke vits å sette opp liste, blir ikke fulgt :p
Men satser på at det blir klær ^^

Høres kjent ut o_O
Snakket med lillesøsteren min i helgen og da fikk jeg beskjed om at ikke trengte å sende ønskeliste for hun kjøpte gaven før mini ble født i fjor :eek: Spent på den ja!

Høres kjent ut o_O
Snakket med lillesøsteren min i helgen og da fikk jeg beskjed om at ikke trengte å sende ønskeliste for hun kjøpte gaven før mini ble født i fjor :eek: Spent på den ja!
Oj, såpass ja :P

Du får fortelle oss hva det var da!

Oj, såpass ja :p

Du får fortelle oss hva det var da!

Det skal jeg!
Hun er ikke så veldig strukturert av seg og er ikke så god på planlegging så jeg ble ganske overrasket

Ull :) Og siden vi ikke har hatt barnedåp så ønsker vi litt sånn smykker og stæsj :)

Han mangler stort sett alt av klær. Så vi har ønsket klær til han. Ull bl.a.

Ulltøy her og :) Og fargerike leker.

Back
Topp