Hva ønsker dere dere?

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Jeg lurer på hva dere ønsker dere til jul jeg :)? Noen gode forslag som bare er et must? Er så typisk at jeg kommer på ting jeg kunne tenkt meg etter julen er over. Så denne gangen skal jeg tenke over noe jeg virkelig trenger/ønsker meg :)

I år er vi så kjedelige, at vi bare ønsker oss penger og gavekort. Det blir flytting neste år, så orker ikke dra i hus så mye nytt før det.
Og så fyller jeg 30() uka før jul, og fra samboer får jeg en konserttur til Oslo i november!

Gollemor skrev:
I år er vi så kjedelige, at vi bare ønsker oss penger og gavekort. Det blir flytting neste år, så orker ikke dra i hus så mye nytt før det.
Og så fyller jeg 30() uka før jul, og fra samboer får jeg en konserttur til Oslo i november!

Da er det bare å gifte seg da ;)

Jeg ønsker meg kjøkkenmaskin og gulvteppe.
Skikkelig spennende! :P

Til jul ønsker jeg alltid ting jeg trenger. Men både mamma og svigermor lurer inn litt annet og. I år er jeg blank. Finner nok på noe når vi er ferdig pakket ut. Trenger f eks nytt teppe til stuen, et par sofaputer, nye panner siden vi har induksjon, kanskje sengetøy.

Tjolahopp skrev:

Gollemor skrev:

Hahahah! Ja, det er vel det man skal gjøre før man reiser på konsert, i følge deg og din mann
Men det er ikke meg det står på.. ;)

Har ikke begynt å tenke på det ennå egentlig, men skal vi se...

Nye liter- og desilitermål, gjerne i stål slik de holder en stund.
OTH sesong 9. 
Gavekort på hudpleiesalong.
Nytt kleskap :p

Lillegutt ønsker seg... (:p)
Park-a-kid grind
Klær i str. 80
Vinterklær i str. 74 og 80
Servise i plast e.l. til han skal begynne å spise skikkelig
Sengesett

Gollemor skrev:

Tjolahopp skrev:

Gollemor skrev:

Hahahah! Ja, det er vel det man skal gjøre før man reiser på konsert, i følge deg og din mann
Men det er ikke meg det står på.. ;)

kan anbefales altså ;) Hvilken konsert skal dere på?

Ønsker oss nytt servise til kjøkkenet, og flere deler til "finserviset", stor ildfast form fra le creuset, stoler til kjøkkenbordet(like spennende hver gang vi setter oss på de vi har nå, holder de denne gangen og, eller går jeg i gulvet...).

Til bare meg selv ønsker jeg meg klær og nye støvletter.

Og mini trenger litt mer leker og klær i str. 74-80.

veit da søren je, det må je virkelig tenke på, men det blir nok noe vi trenger til vesla eller huset

Hmm... Kanskje penger til ny seng:) utenom det ønsker jeg meg gardiner, interiør osv:)

Vel jeg kommer kun til å ønske meg gode kaker og god mat de 10 dagene jeg er i Norge i jula hehe
Og til amina blir det ting hun trenger :)

Back
Topp