Hva ønsker babyen seg til jul og hva kjøper du/dere?

funlight_

Betatt av forumet
Vi har kjøpt bittelitt leker på eBay og så skal jeg kjøpe litt bambusklær til han.
Vi har sagt pysj/body i str 74 og oppover til familie. Føler vi har det han trenger liksom. Han fikk så utrolig mye i barselgave og til dåpen at vi ble helt satt ut.. Kjøpte 60 takkekort og måtte bestille opp mer! :O

Noen som har noen gode ønsker?

Æsj, nå følte jeg meg litt ekkel! Vi har det godt i Norge når vi ikke vet hva vi kan ønske oss til ungen i julegave! :/

Vanskelig i og med at han ikke skjønner noe enda, men vi har kjøpt en fin bok samt noen leker til han! Ønsker oss klær 74 og opp samt avent damtmikser. Han har navnefest i februar så vanskelig for der ønsker vi oss litt annet som Stokke tripp trapp osv. Tenker at folk bare får kjøpe det de vil, er ingenting vi egentlig trenger! Enig med at vi har det for godt :o

Vi kjøper ingenting selv. Og hvis noen spør, sier vi rett og slett at han ikke trenger noe siden han er så liten. Vil de kjøpe allikevel så må de jo gjerne gjøre det men jeg synes helt ærlig at det ikke er nødvendig. :)

Vi har ønsket oss varme klær i str 74 og oppover, vinterdress og annet til barnehagestart selv om det er lenge til, greit å ha så slipper vi å kjøpe dobbelt opp når den tid kommer :)
Har også ønska oss memini lilla jakke til våren og miffy lampe til hennes rom, når den tid kommer og hun skal ligge der :)

Vet ikke hva vi skal kjøpe selv. Mannen skal kjøpe en ting og jeg en ting. Så får vi se hva hverandre har kjøpt til henne på juleaften :)

Har kjøpt en ulldress til han fra Gullkorn <3 str74... Alt han trenger har vi jo egentlig allerede :o

Nå som jeg har sagt til alle at jeg ikke vet hva jeg ønsker meg til han kommer jeg på mye som jeg godt kunne tenkt meg til han da :P stol (slik til å sitte i ved bordet når vi spiser), mer musikk, eventyrbøker, treleker, ull fra innerst til ytterst, nytt regntrekk, penger (som kan legges vekk til større ring han trenger som bilstol ), skinn (han bruker søstra sine saueskinn).

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe votter, lekekasse og litt småting han trenger til jul :) frøkna vil jeg gi han leker kjenner jeg hu rett ;)

Vi har ikke kommet med noen ønsker til andre for han enda, men vi har bestilt en koselig ting selv.
Vi kom over et helt nydelig tipi telt som vi har tenkt å sette i stua vår. Han er selvfølgelig for liten til å skjønne stort av det enda, men tenkte han etterhvert kunne bruke det til nap-time :) Også blir det kanskje hyggelig å leke med/i når han blir litt større.
Det var så fint at vi klarte ikke la være :p

Vi har tenkt litt framover å ønsker oss derfor ull i neste str. Nabyakebtett, sandkasse, cd spiller og cd til rommet hans han elsker musikk, DVD spiller til bil, og barne filmer
Selv har vi kjøpt leker, bøker, og gåtralle

Ull klær i str 74 og oppover! Og forskjellig utstyr til spising: barnebestikk , fat,kopp krus flaske ol..har ho etter storebror,men er jo litt stas med eget ;-)

Vi har det veldig godt her i Norge ja... Jeg har kjøpt mye brukt og i tillegg har vi fått arvet masse av en nabo, i tillegg arver hun fra storesøster. Vi tenker det er fritt frem for om de vil kjøpe og evt hva. Eneste ønske vi har sagt til besteforeldre er sølvbestikk, en skje eller noe, og dette ønsker vi til både jul og bursdag fremover. Da blir det et minne for resten av livet :)

Vi har kjøpt ny bilstol, mummibestikk, treklosser, klær, oppbevaringsbokser, lekegrind og har ønsket oss lammeskinn og ulldress til han :) Ønsker oss litt ting som vi trenger nå, siden han ikke trenger så mange leker enda.

Vi har sagt til venner og familie at hun ønsker seg klær i str 74. Vi har ingen klær i den str :o
Så vet jeg at pappa og stemor har kjøpt denne til henne :) ImageUploadedByBV Forum1448620101.256460.jpg

Hun har ikke sagt noe?! :p
Men vi har ønsket henne ullklær og klær i str 74 og oppover og potte. Så er alt klart til hun skal begynne med det:)
Har selv kjøpt noe ullklær fra nameit :)

Babyakebrett og gode klær :) han har jo det meste av utstyr og leker etter storebror.

Her blir det full garderobe i str 74, siden han allerede begynner å vokse ut av str 68.. Og jeg har jo ikke kjøpt inn klær i str 74... Trodde ærlig talt ikke vi skulle bruke de i en alder av 4 mnd likssom :-)

Back
Topp