Hva ønsker alle seg til jul?

Lurt! Synes det er vanskelig å ønske seg noe eksakt.

Ja, det synes jeg også. Ønsker man spesifikt, så sitter man plutselig der med 200 gulpekluter eller 5 vippestoler

Og det passer dårlig med mindre man venter femlinger :p

Hahaha. Greit å slippe å bære fra rom til rom da :p Minuset er jo også at om man skal bytte ting på romjulssalget eller januarsalget, så får man jo ofte bare tilbake salgsprisen. Derfor er gavekort og penger genialt :D

Jeg fyller 30 år 23.12 og ønsker meg "barn i magen" behandling på dagspa. Ellers har vi stort sett det vi trenger til babyen tror jeg. Kjøper nok det vi trenger selv. Så her blir det ego ønskeliste i år :-)

Ikke noe.

Når babyen er født er det bedre med gave. Før det -kan alt skje. Har fått mange bevis på det i vår omgangskrets.

Ønske seg gaver til et barn som ikke er født før om 3 måneder er ikke innafor her.

Last edited:
Første barn så ønsker oss masse. Vognpose, bæresele,vippestol,badebalje siden vi kun har dusj i huset, dyne og pute, gode myke baby håndklær, sprinkelseng +gavekort på barnebutikkene og ikea :Heartpink

Noe så Kjedelig som Penger! Holder på å å sparer til ei Emmaljunga som jeg har tenkt å kjøpe i februar/mars:-)

Ønsker meg foreløpig veldig lite til baby. Det er jo siste jul hvor det ikke er noen andre som er mer gøy å kjøpe gave til xsmile8

Back
Topp