HV

Bergie

Glad i forumet
Ja, da har jeg vært i Heimvernet i helgen, hele lrdag og hele sndag, sov jo over der også, vi har holdt til i stavern men nå flyttet til Horten, er i Innsatsstyrken til sjheimvernet og er inne ca 20-30 dager i året.

Jeg er leder sanintet...

Var lenge å være borte fra gutten min, det lengste jeg har vært borte, "pratet" med han på tlf til sambo på hytaler og han lo og skravlet, så moro, savnet han enda mer da, og var helt herlig og komme hjem til en gutt som ble overbegeistra for å se mamman sin igjen, det er så mro når det blir sånn...

Det var min helg =) Hva har dere gjort?

hehe. jeg fikk også innkallelse og skulle vært i sommer, men søkte om utsettelse. så får fritak frem til november iår... [:)]

Så spennende :D
Men ikke gøy å savne barnet sitt da =/

Selv har jeg og pappaen til Ravn Kenneth (nei vi er ikke sammen igjen;P Bare gode venner!) vært på metalfestival mens Ravn var hjemme og koste seg med besteforeldrene :)

Jippi HV oslo har ikke råd til så mange øvelser, så fortsatt ikke vært inne[;)]
Tanken på grønne klær og telt igjen, "grøss nedover ryggen"[:D]

huff, jeg skal kanskje til kristiansand på bryan adams konsert i slutten av Mai... vet ikke om jeg orker... det blir fra fredag til lørdag... kommer til å dø av savn

ORIGINAL: jafris

ja...åsså så barnslig det er nå da.. leke krig liksom... var kult for 5 år siden, men ikke nå [8D] 

ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: jafris

ja...åsså så barnslig det er nå da.. leke krig liksom... var kult for 5 år siden, men ikke nå [8D] 

hehe jaaaaaaa. pang pang liksom[;)]

Back
Topp