hv tror dere?

• Trådstarter Trådstarter jaiks
  • Opprettet Opprettet
J

jaiks

Guest
Ønsker å være anonym da jeg bare lurer på noe.

Jeg går på cerazette og har gjort det i 4 år. Har heller ikke mensen pga de.
Husker alltid å ta pillene, men forige uke glemte jeg en. Tok på onsdags morgen, glemte torsdag og tok igjen på fredagen. På torsdagen var det "action" og tenkte selvfølgelig ikke på pilla jeg hadde glemt.
I går hadde jeg bittelitt blodaktig utflod (beklager detaljer) og utrolige stikkinger neders i magen. Har også hatt litt stikkinger i dag. De er ikke vonde, men ubehahelig.
Så sa ei venninne av meg at det var typisk når egge festes. Så begynte jo å tenke voldsomt på om jeg har ryke på en smell.

Er det mulig at det kan ha vært at egget fester seg. Når vil en evt test slå ut? Eller kan det bare være helt tilfeldig?

Noen andre med cerazette som har blitt gravide eller opplevd dette?

hm, jeg vil tro at der er sannsynligheten liten... men sikkert smart å ta en test. Trodde det tok litt lengre tid før syklusen er på plass igjen, og eggløsning.

Ta en test om 12-14 dager for sikkerhetsskyld. Testen kan slå ut positiv før den tid, men lurere å vente til "forventet mens" som er ca 14 dager etter eggløsning, da vil du få sikrest mulig svar :)
De gangene jeg har glemt en pille har jeg fått en pitteliten "mens", har skjedd hver gang (alle 3 gangene :p ), litt blod og litt mensaktige murringer. Har alltid safet med kondom i 7 dager etter glemt pille, så har ikke opplevd å bli gravid pga det :)

Lykke til :)

Jeg ble gravid mens jeg gikk på cerazette :P Det sier jeg ikke for p skremme deg, men for å si at det er en viss mulighet for at du kan ha blitt gravid. Jeg ville tatt en test etterhvert :)

Når eg glemte pilla så fekk eg alltid slike symptomer som du skriver. Når eg slutta på pilla etter å ha brukt den i 3 år venta eg spendt på første blødning men den kom aldri... ❤️

Back
Topp