HV gavetråd=)

Idag fikk vi hv gaven![:D] Kjempe fornøyd![:)]

Sivert C fikk:

Shorts,2 singlet,snoopy sokkker,caps, og noe som jeg er litt usikker på hva er[8D] Den med fargete striper? minner meg på pyjamas,men tror det er noe som han kan ha på seg ute[8|]? (føle meg dum nå ja[8D])

Jeg fikk:

masse fint til håret![:D]

Tusen takk hv!! Var ikke hint,så vet ikke hvem du er?

Jippi!!!! Endelig fikk vi HV-gave vi også[:D]

Snuppen fikk mange fiiine spisesmekker og mammaen fikk en singlett[:D] Vi er meeeeget fornøyde, akkurat det vi ønsket oss [:)] Tusen takk kjære hemmelige venn!! Har ingen anelse hvem du er da, så gjerne legg ut et hint i gjettetråden[8D] *bilde kommer snart*

Vi har fått hv gaven i dag!

Mammaen fikk Baileys kuler , ansiktsmasker og fotbad
Nadine fikk en kjempe flott bok om "Nadine, skjønnheten og udyret".

Gaven var helt SUPERDUPER!!!! Ble kjempeglad!!

TUUUUUSEN TAKK min HV!!

I dag fikk jeg endelig min gave, og den var såååå verdt å vente på. Babyfacepsycho har jo tatt helt av. Vi fikk snop (som mannen ble übertakknemlig for), to grå skjorter, en rutet skjorte, to t-skjorter og et sett med bukse og jakke til lillemann. I tillegg fikk vi tre skjeer, som skifter farge hvis maten blir for varm. Seriøst...tusen, millioner takk!

Må bare føye til at alt sammen var helt min smak :)

Vi fikk gave for en stund siden, men vi har vært på landet så har helt gemt og skrevet det inn.
Vi fikk en Caps og en kjole :)

Kommer bilde senere :)

Da var endelig HV-gaven i våre hender!![:D] Vi har vært på ferie fram til i går så vi fikk ikke hentet den før nå[;)]

Jeg er suuuuperfornøyd med gaven, TUSEN TAKK MIN HEMMELIGE VENN!!!!!!!! (som jeg vet er NRE[8D])
Du har jo overgått deg selv her![:D] Alt falt veldig i smak!![:D]

Jeg vasker det i dette øyeblikk sånn at han får brukt det i morgen[:D]

Vi fikk:
4 siklesmekker
Singlett der det står MUM+DAD=ME
T-skjorte og shorts
3 kortermet bodyer i fine farger
Dongribukse

SE SÅ FINT![:D]

Jeg har endelig fått hv gaven min for denne runden [:D][:D][:D]

Den var kjempefin Bergenstuppa!!
Tusen takk, søte deg!!

Var verdt å vente på denne [:)]

Vi fikk dobbelstratos til moa [:D] og ett hårband, ett par sko, kortarmet drakt, kortarmet tunika og en body til vesla!!! Vi bare elsker det vi fikk!! Elsker Hello Kitty, men har lite av det [:)]

Back
Topp