Hust vi pusser opp.

Fru+2

Forumet er livet
Her kommer det litt bilder av småbruket vi pusser opp.
En gamel husmanssplass fra 1800-tallet
Før og etter bilder. Etter hvert som vi blir ferdig.

Kjøkken

Første gang vi ser kjøkkenet.

Kjøkken blir Bad og trapp opp til soveromm

Trappa tar form

Badet våres nesten ferdig

Spisestua før

Spisestue blir TV stue mangler lister her og litt panel under vinduet

Stua før

Stua har blitt kjøkken/spisestue ikke så lenge til vi er ferdig her. Mangler litt kjøkkenskap og slik. Peisen skal Males og muren skal få skifer.

Kjøkken nesten ferdig, magler litt småplukk

Huset på utsiden

Låven er fra 1800 tallet.                                

Framsiden av huset kommer en veranda der vi ikke har malt og veranda dør                              ,  

Her er lofte her blir det soverom. Christian får senga si inne en av skråveggene

Kledskapet våres

Chr sitt rom får gulv

Vindu på plass på chr sitt rom

Her er lekekroken til chr

Blir høyt unner taket ja

Her skjer det ting ja - blir spennende å se når dere kommer lenger og det begynner å bli ferdig!!

Mye jobbing dere har foran dere. Men det blir helt sikkert kjempefint!!

Blir nok bra når dere blir ferdig[:D]
Gleder meg til å se flere bilder!!!

Nå har jeg oppdatter med nye bilder.[:)]

her skjer det jo masse - kommer til å bli kjempefint! [:D]

oppdatert  med nye bilder.

Er så å si ferdig med 1 etg men stue og kjøkken var en sikkelig rydde prosjekt i dag. Så bilder fra de rommene kommer.
Håper vi bir ferdig med rommet til chr i helgen .

Var og kikket på facebook - det blir så bra altså!! Hva gjenstår nå da? Soverommene?

ORIGINAL: lenemor

Var og kikket på facebook - det blir så bra altså!! Hva gjenstår nå da? Soverommene?

chr sitt soveromm er nok snart ferdig, satt inn nye vinduer i går, våres mangler 2 vegger og tak.

Vesentlige mangler med andre ord - håper dere snart er i hus hele gjengen nå!

Kjøkken bilder på plass

Åh, det kjøkkenet deres har blitt rålekkert Silje!! Har alltid drømt om peis på kjøkkenet, men nå blir det ikke det, for vi kommer til å gå for en helt annen stil enn det jeg har sett for meg (jeg har alltid sett for meg at vi skal bo i et gammelt hus da, ikke bygge nytt)

ORIGINAL: lenemor

Åh, det kjøkkenet deres har blitt rålekkert Silje!! Har alltid drømt om peis på kjøkkenet, men nå blir det ikke det, for vi kommer til å gå for en helt annen stil enn det jeg har sett for meg (jeg har alltid sett for meg at vi skal bo i et gammelt hus da, ikke bygge nytt)

Takk[:)] er vedlig fornøyd med kjøkkenet.
Åssen går det med husplanen dere?

nye bilder er på plasss

Her er stua våres

Dere får det så fint - rekker vel akkuratt å komme i orden før dere skal til å flytte igjen??

Vi blir ikke ferdig men skal beholde huset[:)]

Back
Topp