Hust and claire, er det bra greier?

Jeg merker ærlig talt ikke forskjell på det meste av ull jeg har kjøpt, så hadde ikke prioritert å kjøpe masse fra hust and Claire, det er jo så dyrt. Synes både Joha, Lindex, Polarn o Pyret og Celavi er like bra :)
oj jeg merker stor forskjell

Haha, skjønner at de fleste elsker det merket, selv syns jeg billigere merker er minst like bra :D

Har prøvd både janus og cubus, ble fort strekt og tynne, noen hullet under vask, sødri opplevd med hust, de er like pene etter en hel sesong bruk og kan selges som pent brukt videre[emoji5]

Har prøvd både janus og cubus, ble fort strekt og tynne, noen hullet under vask, sødri opplevd med hust, de er like pene etter en hel sesong bruk og kan selges som pent brukt videre[emoji5]
Aldri prøvd janus el Cubus, men f.eks reflex syns jeg fort mister fasong ja :)

Kom på nå at det eneste jeg har vært missfornøyd med av ull har vært ullstillongsene fra Pierre Robert som ofte har fått hull på knærne så det har jeg slutta å kjøpe. Og forøvirg så husker jeg også at lillebror sleit hull på alt av ull på knærne til slutt, mens han fortsatt krabbet. Han krabbet LENGE, oppmot 8 måneder og hele den tiden bodde han i ull, og i tillegg var all ulla hans jo arvet fra broren også så det var nok ikke så rart.

Jeg synes det er deilig :) og ja det er jo værdt prisen, men kjøper ikke mye av det

Dere som kjøper det, kjøper dere til de helt minste å? Ellerventer dere til de kan bruke plaggene litt lengere? Tenker spessielt på pysjer :)

Jeg er også veldig glad i Hust & Claire. Veldig pene og ikke minst myke klær. Jeg kjenner stor forskjell på de og klær fra billigere merker.

Back
Topp