oj jeg merker stor forskjellJeg merker ærlig talt ikke forskjell på det meste av ull jeg har kjøpt, så hadde ikke prioritert å kjøpe masse fra hust and Claire, det er jo så dyrt. Synes både Joha, Lindex, Polarn o Pyret og Celavi er like bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oj jeg merker stor forskjellJeg merker ærlig talt ikke forskjell på det meste av ull jeg har kjøpt, så hadde ikke prioritert å kjøpe masse fra hust and Claire, det er jo så dyrt. Synes både Joha, Lindex, Polarn o Pyret og Celavi er like bra![]()
Haha, skjønner at de fleste elsker det merket, selv syns jeg billigere merker er minst like braoj jeg merker stor forskjell
Haha, skjønner at de fleste elsker det merket, selv syns jeg billigere merker er minst like bra![]()
handler ikke om at jeg elsker merket men jeg merker stor forskjell på ullklærHaha, skjønner at de fleste elsker det merket, selv syns jeg billigere merker er minst like bra![]()
OKhandler ikke om at jeg elsker merket men jeg merker stor forskjell på ullklær
Aldri prøvd janus el Cubus, men f.eks reflex syns jeg fort mister fasong jaHar prøvd både janus og cubus, ble fort strekt og tynne, noen hullet under vask, sødri opplevd med hust, de er like pene etter en hel sesong bruk og kan selges som pent brukt videre[emoji5]