Hust and claire, er det bra greier?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Hei alle! :)

Har begynt å kjøpe inn litt klær og ull til vår kommende marsbaby, og ser maaaasse hust & claire i butikken. Og det er jo veldig fint! Men det er også relativt dyrt, i forhold til mye annen ull. Er det så bra at det er verdt prisen?

Helt klart verdt det. Fantastisk mykt og godt, og holder seg like fint. ❤️

Korte og konsise svar! Jeg elsker det :D Takk! Da får vi heller legge litt ekstra penger i å få skikkelig ull :)
Men er det KUN Hust and claire som gjelder, eller finnes det andre merker som er gode også? Liker å variere litt, er så mye fint der ute! :)
Finnes nok mange andre bra merker.
Har en gutt med atopisk eksem, derfor må han ha bambus/bomull varianter. Både joha og Name IT har den varianten, men jeg synes den er for tynn og guttungen sliter hull etter kort tid. Derfor holder vi oss til H&C ;)

Finnes nok mange andre bra merker.
Har en gutt med atopisk eksem, derfor må han ha bambus/bomull varianter. Både joha og Name IT har den varianten, men jeg synes den er for tynn og guttungen sliter hull etter kort tid. Derfor holder vi oss til H&C ;)

Tusen takk for gode svar :D

Er fornøyd med det vi har. Men syns nameit er like bra altså :)

• Liker
Reactions: LSB
Ikke svar til ditt sprøsmål, men CeLaVi har også fin ull :)
Har kjøpt litt hust and clair brukt, men syns det er dyrt for så korte perioder (får nyfødt på vinteren) men har sååå lyst på mere av det [emoji28]

• Liker
Jeg selger H&C i butikken jeg jobber i. Vi selger forskjellige merker. Men min ullfavoritt er helt klar H&C!! Holder seg bra og det blir ikke stivt i vask.

• Liker
Vi brukte nameit før. Elsket den ulla før de forandra den. Nå tar jeg det jeg finner. En butikk her som akkurat har begynt med hust and claire så får se på det.

Veldig veldig fornøyd med bambusbodyene i hvert fall:) det meste fås vel på tilbud innimellom, det er jo en stund til termin:)

Har vært veldig fornøyd med det vi har, men da har jeg kjøpt det på salg eller fått i gave. Hadde aldri kjøpt det til full pris, da er det mye billigere som er minst like bra. Og plutselig får du et barn som ikke tåler ull...

Har hatt ull fra alle mulige merker opp igjennom og det har vel aldri skjedd at det har vært noe jeg ikke har vært fornøyd med.

Hun til meg har mye klær i det merket :)
Men jeg handler inn når Barnas hus har 50% på det :)

Bruker kun det[emoji23] super kvalitet, kult design og jeg selger som regel unna klærne etter bruk for tilnærma nypris[emoji5] anbefales

Jeg merker ærlig talt ikke forskjell på det meste av ull jeg har kjøpt, så hadde ikke prioritert å kjøpe masse fra hust and Claire, det er jo så dyrt. Synes både Joha, Lindex, Polarn o Pyret og Celavi er like bra :)

Jeg merker ærlig talt ikke forskjell på det meste av ull jeg har kjøpt, så hadde ikke prioritert å kjøpe masse fra hust and Claire, det er jo så dyrt. Synes både Joha, Lindex, Polarn o Pyret og Celavi er like bra :)

Merker du ikke forskjellen på tykkelsen og kvaliteten på hust&claire og cubus[emoji15] ??

Back
Topp