"Husmor"

i følge samboer`n er jeg fortsatt like rotete av meg..
meeeen jeg er jo flink innimellom da..[:)]hahah

Om det er mulig så har jeg vel blitt en dårligere husmor etter jeg ble gravid[8D] For jeg orker ikke.. hehe

Jeg er fremdeles rotete av meg jeg også, men er veldig flink og skikkelig husmor noen ganger. Ser ihvertfall mye som skal gjøres, men ikke alltid jeg har energi til å gjøre noe!

ja, rydder mye mer, men tror det har å gjøre med at jeg nylig flyttet hjemmefra for første gang, tror generelt man ofte blir mer ryddig da for ingen andre rydder eller vasker for deg.
Dessuten har jeg jo mer fritid nå[;)]

Er fortsatt litt rotete av meg, men har blitt mer nøye med husvasking og det å legge ting på plass etter seg. Før kunne det også samle seg opp veldig mye ubrettete klær etter klesvasken, men nå er jeg flink å tar det med engang :) Men sambo må nok få det meste av skryt for at det er rent og pent rundt oss, han har blitt skikkelig "husfar" :)

Jeg er som jeg alltid har vært. Liker ikke rot og tåler ikke rusk på gulvet. Er blitt litt flinkere da mht å tåle det, og enda bedre må jeg bli når det kommer småunger i huset...

har absolutt blitt mer glad i husmorrollen etter jeg ble gravid! tror det er noe med den redebyggingen ja ;) nå elsker jeg å vaske klær, tro det eller ei [8|]  og ikke minst pynte og stelle i leiligheten :)  nå er jeg nettopp ferdig med å stryke duker og har funne frem noen gule lys og påskeservietter [:D]   men samboeren min skal og ha masse skryt, han er kjempeflink med husarbeidet ;) jeg har jo fått forbud av fysio mot å støvsuge og vaske gulv. så er glad jeg har en flink samboer ;)

jeg har kansje blitt litt mer..men min kjære har endret seg enormt til det bedre[:D][8D] og han er fortsatt litt rotete..

Har blitt MYE mer husmor enn jeg var...[8D][:)]

Nei, fortsatt et rotehode. [8D]

Back
Topp