huskjøp

~Lisbeth83~

Forumet er livet
har funnet ett hus som er til salgs...er lite av det her i byen...
så ville høre hva dere syns...

enebolig fra 1964

bta/boa: 116m2/97m2

under etasjen:1 soverom,entre/trapperom,vaskekjeller,bod og gangareal
hovedplan:2 soverom,stue,kjøkken,bad og gangareal.

frittstående garasje fra 1978 på 16m2

nyt kjøkken i 2000,nytt tak 2005.

prisant:550 000,- + omk.

spørs jo hvordan det ser ut å hvor mye som må gjøres,men det hørtes jo veldig lovende ut.[:)]

skulle ønske vi hadde slike priser her hvor jeg bor,da hadde vi iallefall hatt en sjanse til å kjøpe hus å pusse det opp slik vi vil ha det.

men her er det rå dyrt[&o]

Pass på så det ikke er råte eller fukt på/i huset/rommene, vi hadde det der vi bodde før vi kjøpte leiligheten som vi bor i nå. Skal si deg det var et helvete med lukten, man blir lettere sjuk også... Ellers ønsker jeg deg lykkkkkkkkkkkkkeeee til med hus kjøp.. håper du gjør en røverkjøp[:D][:D]

ORIGINAL: hilly

Pass på så det ikke er råte eller fukt på/i huset/rommene, vi hadde det der vi bodde før vi kjøpte leiligheten som vi bor i nå. Skal si deg det var et helvete med lukten, man blir lettere sjuk også... Ellers ønsker jeg deg lykkkkkkkkkkkkkeeee til med hus kjøp.. håper du gjør en røverkjøp[:D][:D]

ja det kommer jeg til å sjekke grundig...har ikke lyst til å kjøpe katta i sekken når man først skal bruke litt penger

det ser jo helt greit ut til den prisen, så trenger man ikke pusse opp alt med en gang heller da. [:)] Ta det litt over langen og finne ut hvordan man vil ha det først. Men noe kan man jo gjøre med en gang, som å male osv.[:)] Men sjekk ordentlig for råte osv!

det eneste jeg bare ha måttet malt er stua..de fargene my good[&:]
men dumt det ikke var bilde av badet da...

det så jo knall bra ut,hadde jeg bodd på sandesjøen å fått det tilbudet hadde jeg ikke nølt med å kjøpt det.fint kjøkken å ellers greit til å flytte inn,men å ta oppussing/maling etterhvert som det passer!

enig med deg ang fargen i stua da[&:][:D]garasje å egen hage....nei her finner man ikke et slikt billig å greit hus![&o]

håper dere blir fornøyde![:)]ble litt misunnelig nå jeg...hehe kikker selv men føler det er håpløst.[&o]

er jeg som er mest gira...
må få sambo på gli..

blir ikke å kjøpe det huset...
har hørt at det er vist råteskader på hele veggen mot berget...
å der er det jo ikke bare å komme til å fikse

Back
Topp