Huskestativ

BIBBI3

Forumet er livet
Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Og hva de koster?

Svarte deg i søndags tråden men tar det her og så du er sikker på å sjå det[:)] Du får kjøpe fine tre dissestativ på Felleskjøpet. Dei er med ei rad med klarte "stativ" og så kan du kjøpe sklie til, den er kjempefin! Vi har kjøpt den og lagt den i skråningen til plenen. Populær ja[:D]
Vei ikkje prisen, for dissestativet har ikkje vi[:)]

hehe.. går litt om hvernarde her. Spurte om pris i skravletråden, men jeg finner d nok ut. Fellekjøpet har vi ihvertfall i Molde, så det er ikke så langt unna.[8D][:D]
Takk for tips!

Her har vi bare en rød babyhuske festet fast i taket ute. Men i høst kjøpte vi en huske med klartrestativ til hytta for 300 kr i tre på Smart Club. Hadde kostet 1300 men nå tror jeg de koster 600/700 hos byggmaker.

Vist du går inn på felleskjopet.no så finner du det der. Trur det var under butikk produkter, og så leker, så får du sjå bilder og pris[:)] Dei er nok litt dyre men du har den til ungane veks i frå å disse[:D]

Så ikke bilde på nett jeg Jimn[8|]

Billig på BM sier du Solsikke? Er d kampanje eller no?

Det finnes MANGE forskjellige huskestativ da Bens mamma... Vi så på mange forskjellige
før vi bestemte oss. Det på Plantasjen er er i tre, men veldig lite. Flere har metallstativ
men de er også små. Vi kjøpte på felleskjøpet til slutt, der kan du kjøpe til det du vil
ha, i tillegg ser det veldig solid ut (selv om vi kjøpte til andre husker..) både klatrevegg
og sklie er kjekt da!!! og klatrestige også...
Byggmakker har et i tre med solide husker og som er veldig høyt. Så du må bare se deg
litt om. MEn vi er SUPER fornøyd i allefall. skal kjøpe til sklie til 2års dagen her nå...[:)]

Skal ha i tre vi.. solide runde stokker.

ORIGINAL: Bens mamma

Skal ha i tre vi.. solide runde stokker.
kun jeg tenkt meg til Tobias også,med sklie også,men er litt usikker på  om d blir plass i hagen,når gubben skal ha garasje[8|][:D][:D]med mindre man kommer opp med en smart plasseringsløsning da...[8|][;)]Men er de ikke litt dyre?rundt 2000 kr el husker jeg feil tro?[8|]

FK har til 1200, men vet ikke om det bare er stativet. Mulig d er noen husker med...

det var ikke så dyrt da[;)]

Tror vi betalte ca 2000kr hvis jeg ikke husker feil..
Jeg har gullfiskminne da, så ta det med noen klyper
salt...[8D]

Her er dissa eg tenkte på[:D]

Fint stativ ja... har lyst på no slikt.

Det er den vi har...[:)]

Den er jo fra byggmakker, kjøpte ikke du fra felleskjøpet da? Er ikke no bilde av husketativet på FK, er den lik kanskje?

(Bare snoket litt rundt her, har så lyst på huskestativ jeg også) Hihi[:D]

Må nesten få kjøpt et stativ snart... vi er så treige..
Men må man ha med henger for å frakte dette med hjem?[8|]

Mannen min tok den på taket av bilen.

ORIGINAL: solsikke76=0)

Mannen min tok den på taket av bilen.

Innpakket i eske?
Vi har takrails... så d kan kanskje gå da[8|]

Lekestativ Max
Bredde: 300
Dybde: 200
Høyde: 205/225 cm
Med rutsjebane. Produsert i kraftig rundstokk.
Leveres komplett med 2 husker og rutsjebane L=240.
Ben for nedgraving.

2190,-

Har dette tilbudet på Maxbo nå. Sånn til info, bare[;)]

Back
Topp