Husker vi...

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
... å knipe da jenter?;)

13.04.14 tre skal bli fire <3

Rimelig fort gjort å glemme, men man burde ikke det:p Jeg knep som en helt sist og har hatt null problemer, så det skal jeg gjøre denne gangen og. Husk 10 knip, 3 ganger daglig:)

Nytter ikke å knipe hvis man bare kniper feil :p
Drev på i mange mnd etter forrige fødsel, men fikk fortsatt skjedefremfall og sliter med å holde meg om jeg nyser og hoster.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nytter ikke å knipe hvis man bare kniper feil :p
Drev på i mange mnd etter forrige fødsel, men fikk fortsatt skjedefremfall og sliter med å holde meg om jeg nyser og hoster.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hvis man er i tvil om hvordan det gjøres kan man vel trene når man tisser? Eller er det mannfolka som bruker samme muskler som man bruker for å stoppe stråla?;)

Tror det er oss damer som kan kjenne igjen muskulaturen vd å gjøre det :-) er alllltfor dårlig til å huske å knipe! Ble minnet om det for noen dager siden når mannen min fikk meg til å le så hardt at jeg ikke klarte å knipe igjen hehe. Første gang jeg har tisset på meg siden jeg sluttet med bleie som 2 åring! Har alltid vært pottetett så det var en overraskelse. Vet ikke hvem som ble mest sjokkert hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

skal vi knipe før?
oi- det har ikke jeg gjort- husker bare at jeg måtte knipe etter med sist baby!xsmile9

sitter her og kniper for harde livet nå :D

Tror det er oss damer som kan kjenne igjen muskulaturen vd å gjøre det :-) er alllltfor dårlig til å huske å knipe! Ble minnet om det for noen dager siden når mannen min fikk meg til å le så hardt at jeg ikke klarte å knipe igjen hehe. Første gang jeg har tisset på meg siden jeg sluttet med bleie som 2 åring! Har alltid vært pottetett så det var en overraskelse. Vet ikke hvem som ble mest sjokkert hehe

Isj da, ikke mye morro med lekasje, men det er jo heller ikke uvanlig, alt blir jo slappere i nedre regioner:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
skal vi knipe før?
oi- det har ikke jeg gjort- husker bare at jeg måtte knipe etter med sist baby!xsmile9

sitter her og kniper for harde livet nå :D
Det er smart å knipe før også ja, da har du også et bedre utgangspunkt etter fødsel:) og som lille87 skriver kan man fort få lekkasjer under svangerskapet og hvis man ikke holder bekkenbunnen sterk. Flink jente det;)

Litt for dårlig til det, fort gjort å glemme:p..
Skal prøve å bli flinkere:).. ( har vel sagt jeg skal prøve det ca tusen ganger før også da:p)

Sent from my iPad using BV Forum

Altfor dårlig ja, å nå er det vanskeligere å holde seg om dagen også, så på vei til toalettet kan jeg ha små uhell :P Greit å bruke truseinnlegg ja ;)

Tror jeg var flink i en uke så gikk det i glemmeboka. Får starte igjen da;)

Tja, blir langt ifra 10x3 per dag :-P Men plutselig kommer jeg på det mens jeg sitter i forelesning eller ser på tv, og da kniper jeg noen ganger :) Men så skal man gjøre noe annet og så blir det glemt igjen o.O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det like viktig å knipe under svangerskapet som etter fødsel??

Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp;) Siterer klikk:

Gravide som trener bekkenbunnen, har mindre risiko enn andre for å få problemer med urinlekkasje under svangerskapet og etter fødselen.
Bekkenbunnstrening kan også gi kortere trykketid under fødselen og dermed en enklere fødsel, og ikke minst: et bedre sexliv.

Hele artikkelen med flere fordeler og tips til hvordan du gjør det riktig: :D
http://m.klikk.no/foreldre/article523644.ece

Sjeldent jeg husker det.
Prøve å skjerpe meg

Back
Topp