Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis man er i tvil om hvordan det gjøres kan man vel trene når man tisser? Eller er det mannfolka som bruker samme muskler som man bruker for å stoppe stråla?Nytter ikke å knipe hvis man bare kniper feil
Drev på i mange mnd etter forrige fødsel, men fikk fortsatt skjedefremfall og sliter med å holde meg om jeg nyser og hoster.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tror det er oss damer som kan kjenne igjen muskulaturen vd å gjøre deter alllltfor dårlig til å huske å knipe! Ble minnet om det for noen dager siden når mannen min fikk meg til å le så hardt at jeg ikke klarte å knipe igjen hehe. Første gang jeg har tisset på meg siden jeg sluttet med bleie som 2 åring! Har alltid vært pottetett så det var en overraskelse. Vet ikke hvem som ble mest sjokkert hehe
Isj da, ikke mye morro med lekasje, men det er jo heller ikke uvanlig, alt blir jo slappere i nedre regioner
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er smart å knipe før også ja, da har du også et bedre utgangspunkt etter fødselskal vi knipe før?
oi- det har ikke jeg gjort- husker bare at jeg måtte knipe etter med sist baby!
sitter her og kniper for harde livet nå![]()
JeppEr det like viktig å knipe under svangerskapet som etter fødsel??
Sent from my iPhone using BV Forum