Husker ikke..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Husker virkelig ikke hvordan det var å ha "normal" kropp jeg nå.. Alt er tungt, bekkenet krangler, halsbrann fra en annen verden, vondt å snu seg i senga, bøye seg fremover, kle på og av osv osv.. *sukk*
Kjenner jeg gleder meg enormt til å få kroppen for meg selv igjen, med unntak av puppene :p

Jeg har det slik jeg også. Men kommer nok til å savne å kjenne bevegelsene i magen når mini er ute, men akkurat nå skal det bli godt å få ham ut slik at jeg fåe kroppen min tilbake:-)

Gleder meg veldig til det jeg også :D

Vi gleder oss alle sammen til mor blir sitt vante jeg igjen! Snart bare 6 uker igjen.

Åh...gleder meg til å ha kroppen alene igjen jeg også! At jeg skal bli lettere, mer smidig, tåle lengre gåturer osv og ikke minst få tilbake energi!
Er fantastisk å ha et menneske vokse inni seg, men er glad for at det ikke er der for alltid :-)

Åh takk Gud for at det finnes en tråd at det faktisk er lov å være "lei" av å være gravid!
Føyer meg i rekken hebaby i magen, blir jammen godt å få kroppen sin tilbake nå (eller om 1 mnd) :)

Har ikke sjans selv til å huske hvordan det føles hehe gleder meg veldig til å få kroppen tilbake!

Åh...gleder meg til å ha kroppen alene igjen jeg også! At jeg skal bli lettere, mer smidig, tåle lengre gåturer osv og ikke minst få tilbake energi!
Er fantastisk å ha et menneske vokse inni seg, men er glad for at det ikke er der for alltid :-)
Du beskriver det akkurat som jeg føler det:)

Åååå som jeg gleder meg til å bli ferdig :)

Det er koselig med spark og se magen vokse, men bare det å bære 3 sekker ut til bilen og får meg til å høres ut som om jeg har løpt maraton er slitsom og ikke minst flaut :P skal så lite til før jeg blir anpusten og sliten :( konstant være redd for noe. Ser veldig frem til barseltiden, selvom den kan bli rimelig tøff den også :( :)

Jeg er 32+5 og er fremdeles helt oppegående, går lange skogsturer med bikkja, rydder og vasker hele leiligheten en gang i uka etc...
Har ingen bekken-plager eller ryggplager, eller andre plager for den saks skyld :p
Men jeg må si jeg gleder meg litt til å ikke slite det lille jeg gjør med at det begynner å bli litt vanskelig å ta på skoene mine :p
Heldigvis er vinterskoene mine boots med glidelås på sidene, så er ikke så forferdelig vanskelig :)
Gruer meg veldig til å ikke ha sparking i magen... Det er så ufattelig koselig, spesielt nå når det er så markant og kraftig! ❤️❤️

Jeg gleder meg også til å få kroppen for meg selv igjen! Bare det å skynde seg opp en trapp uten å hive etter pusten i fem minutter etterpå.. begynner å bli lovlig tungt nå. Savner favorittbuksa mi, å gå lengre turer enn til postkassa uten vondt, og å ha ribbeina mine i fred :D

Jeg satt og så igjennom noen bilder på mobilen min i går, og fant et helfigursbilde av meg selv fra et julebord i fjor. Fikk helt hakeslepp, husker jo nesten ikke hvordan jeg så ut uten denne magen!! :p

Jeg sa det til samboeren her om dagen; jeg gleder meg så til å jogge igjen... (trodde jeg aldri jeg skulle si...)... nå veier jeg nesten 100 kg, så kommer til å gå noen måneder før det blir jogging ja.. kanskje til sommeren...?

Fikk høre i dag av samboeren at ikke en gang han husker hvordan jeg så ut før jeg fikk mage, haha :p gleder meg til å få kroppen min tilbake, men kommer nok til å savne magen litt og..

Jeg sa det til samboeren her om dagen; jeg gleder meg så til å jogge igjen... (trodde jeg aldri jeg skulle si...)... nå veier jeg nesten 100 kg, så kommer til å gå noen måneder før det blir jogging ja.. kanskje til sommeren...?

Da er vi to! :)

Back
Topp