Husker ikke...

Pivi

Elsker forumet
Kommer ikke på hva navnet er på en sånn bamse som skal hindre at babyen snur seg på magen i senga.. Anyone?

hm finnes det en sånn bamse.[&:] lære nåkke nytt heile tia!

ORIGINAL: Pivi

Kommer ikke på hva navnet er på en sånn bamse som skal hindre at babyen snur seg på magen i senga.. Anyone?

Det har jeg aldri hørt om[8|]

Har hørt om de som lager sånne "innimagenlyder" for at ungen skal føle seg trygg, men det var ikke de du mente, vel[8|]?

åh jeg vet hva du mener men husker ikke hvor jeg har sett de eller hva de heter.. sorry[8|]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: Pivi

Det har jeg aldri hørt om[8|]

Har hørt om de som lager sånne "innimagenlyder" for at ungen skal føle seg trygg, men det var ikke de du mente, vel[8|]?

nei.... Hørt om de også... Tummy et eller annet... Men det er ikke de jeg mener nei[8|]

ORIGINAL: majasj86

åh jeg vet hva du mener men husker ikke hvor jeg har sett de eller hva de heter.. sorry[8|]

Må finne ut![:D]

Hvorfor vil du hindre at babyen snur seg?

Mener jeg har sett en slik en på Alexi.no ,men er ikke 100 % sikker ..

ORIGINAL: seilø

Hvorfor vil du hindre at babyen snur seg?

Det er jo dette med krybbedød da... Mulig jeg overdriver her...
Bamsen skulle ha en annen funksjon også..., lage sprinkelsenga trangere slik at den nyfødte trives bedre... MEN det trengs jo ikke en spesiell bamse til disse tingene, mye man kan bruke.. Det var bare det at den bamsen var søt og funksjonell på samme tid[;)]

Når jeg fikk eldstejenten min skulle babyen sove på magen...
Når jeg fikk gutten min skulle de sove på siden, og når jeg fikk
minstejenten skulle de sove på rygg..
Mine har sovet i disse forskjellige stillingene, og de er friske alle sammen !
En vet liksom ikke helt hva en skal tro er best for babyen... jeg tror kanskje det å ligge på siden kan være det beste, da kan en ikke bli kvelt i gulp og slikt iallefall [;)]

Ja ting forandrer seg hele tiden! Blir jo forvirret av mindre![:D]

Helt enig!

Red castle baby wedge med bamse heter det!Så den på baby shop sin nettside!

En sånn en ja:

ORIGINAL: MsMarte

det de sier her nå er at ungen skal ligge på ryggen..
siden de vet litt mer om hva krybbedød kommer av?

Det jeg har blitt fortalt er at hjernen til ungen klarer ikke alltid si ifra at den får dor lite oksygen, no som kan være grunnen til krybbedød..

Men magestillingen kommer i alle fall ikke jeg til å bruke.. Pga det jeg har blitt fortalt om hva krybbedød kan komme av.. Da ser jeg heller at ungen sover på ryggen som et bedre alternativ.. mer tilgang til luft [:D]

Enig her[:)]

ORIGINAL: tyren81

Red castle baby wedge med bamse heter det!Så den på baby shop sin nettside!

Jepp! Tusen takk!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

En sånn en ja:

Stemmer![:)]

Back
Topp