Husker ikke personnr

Zera

Forumet er livet
Hva gjør jeg når jeg ikke husker personnr til jentene, og har for øyblikket ikke hellt oversikt over hvor fødselatestene deres er??

Virrehode idag? jeg? JEPP! :p

Zera skrev:
Hva gjør jeg når jeg ikke husker personnr til jentene, og har for øyblikket ikke hellt oversikt over hvor fødselatestene deres er??

Du kan logge deg inn på minside.no
Det har jeg gjort flere ganger :p. det står ihvertfall inne på den fastlege funksjonen.

eLLe*meLLe skrev:

Zera skrev:

Det har jeg gjort flere ganger :p. det står ihvertfall inne på den fastlege funksjonen.

Må man ikke ha kode å styr til det da??? Gaad... At det går ann å bli så fjamsete..... :p

hvis du har pass til ungene kan du sjekke passene,der står personnr :)

Zera skrev:

eLLe*meLLe skrev:

Zera skrev:

Må man ikke ha kode å styr til det da??? Gaad... At det går ann å bli så fjamsete..... :p

Jeg har ikke kode. Jeg taster inn personnummer og så får jeg tilsendt en kode på sms som jeg må taste inn for å komme videre

Ring folkeregisteret. Jeg fikk personnr over tlf....

Lunde86 skrev:

Går det ann altså? Hadde feks venninen min kunne ringt dem å fått person nummeret til barna mine hadde jeg blitt temmelig forbannet!

takker jenter 

Hvis folkregisterer har oppgitt det over tlf.. så har de begått en stor feil.. det er ikke lov;)

Kan du ikke reise ned på nærmeste politistasjon? De kan hjelpe deg;) De har også folkregisteret..

Og når du får tak i det.. så kan du jo legge det inn på tlf din;) Det er mange som gjør det.. legger det inn på feks Anna. også legger man inn noen fiktive nummer før personnummeret.. Feks 22864321

;)

Lunde86 skrev:

Det tror jeg faktisk ikke er lov! 

Til HI, legg fødselsattesten på et sted du vet du har den når du finner den ;-) 

Ja fungerer det. Men du må oppgi navn, personnr på deg selv osv.... Ble litt overrasket selv når jeg skulle ringe får å høre. Jeg spurte om de kunne sende det til meg men da sa hun at jeg kunne jo få det over tlf....

Eldorado skrev:

Lunde86 skrev:

Går det ann altså? Hadde feks venninen min kunne ringt dem å fått person nummeret til barna mine hadde jeg blitt temmelig forbannet!

Jeg opplevde samme problemet her om dagen :P Jeg fant det ikke på min side, så jeg gikk inn på altinn.no og latet som jeg skulle bytte adresse på alle. Da fikk jeg opp personnr.

Om du har opprettet konto til jentene dine, så står personnr i disse papirene;)

Dunn skrev:

Lunde86 skrev:

Det tror jeg faktisk ikke er lov! 

Til HI, legg fødselsattesten på et sted du vet du har den når du finner den ;-) 

Fikk vite personnr til min sønn på 18 ukerm over tlf i forrige uke.. Hmm:) Veldig glad for det ,men jeg måtte si hele navnet mitt og pers.nr også :)

Back
Topp