Husker du ?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Husker du disse :

Bjørnen colagol
Titten tei
Pompel og pil
Pernille og herr Nelson
Vi på Saltkråkan
Tøy dokke anna
Redda joppe, død eller levende
Halv sju
Midt I smørøyet

Dette er noen av mine bardoms serier :)

Husker saltkråkan, tøydukke anna og midt i smørøyet :) kjenner jo til de andre også, men ikke noe jeg så på da jeg var barn.

Eller jo, titten tei gikk på barne tv. Likte aldri det jeg.

81 modell jeg også, men kan ikke si jeg husker at pompel og pilt og pernille og mr nelson gikk på barne tv? Det er slikt mamma snakker om at hun så på da hun var barn :p også har jeg sett det på den barne tv kavalkaden de sender på julaften.

Redde joppe så søstra mi som er født i 84 mye på.

Husker de fleste, men halv sju var nok litt før "min tid". Det var midt i smørøyet som gikk da :)

Lørdagskvelder med hjemmelaget pizza, lørdagsgodt, Midt i smørøyet og Brødrene Dal på TV. Gode barndomsminner. Pappa lagde verdens beste pizza, og naboungene kom ofte for å spise den også :)

Husker alle :D
Å en av de har jeg angst for den dag i dag... klarer ikke sangen,se bilder/film eller noe før jeg stivner og rett å slett kan bli så skremt at jeg sitter å gråter og rister av redsel...og det er av Pernille og Mr.Nelsson...

81 modell jeg også, men kan ikke si jeg husker at pompel og pilt og pernille og mr nelson gikk på barne tv? Det er slikt mamma snakker om at hun så på da hun var barn :p også har jeg sett det på den barne tv kavalkaden de sender på julaften.

Redde joppe så søstra mi som er født i 84 mye på.
Husker alle ^-^

Og har en del opptak på vcr, med både pompel og pilt/pernille og mr. nelson

Husker også les mondes engloutis - kjøpte dem på Dvd I Frankrike en fag jeg følte meg veldig nostalgisk.. men vet ikke hvor de ble av når jeg flyttet :(

Vi på Saltkråkan
Midt i smørøyet.

Så faktisk på Saltkråkan på onsdag med vesla:)

Back
Topp