Husker du før du ble gravid...

Puppene er enten super-såre, eller så lekker jeg melk! Turn oooon:facepalm:

Ingen hadde sagt til meg at det var normalt at melkespruten stod ved orgasme, så første gang etter fødsel så spylte jeg ned mannen med melk.. Sexy :bag::arghh::hilarious:

Jeg har gitt opp vanlig bh =P føles vortene og hele formen blir så synlig nå gjennom ammebh, men må vel bare venne meg til det :rolleyes:

eh, ja, her og. Gikk i singlet en dag uten bh. Det var DEILIG! Helt til jeg så de megamørke vortene i speilet:hilarious: visste ikke at du kunne se de gjennom:hungover:

Jeg signerer på lista di, særlig det med strandet hval når man snur seg i senga. :hilarious:

Og så savner jeg i tillegg følelsen av at jeg kunne sette meg ned på gulvet uten og trenge hjelp til å komme opp etterpå, og at det ikke er sånn at hvis noe faller i gulvet er det noe jeg noen ganger må anse som tapt til mannen kommer hjem, å dusje stående, å sove ordentlig på magen, å få av og på sokker og bukse/tights uten at det blir et langvarig prosjekt, å spise spekeskinke og salami og ikke minst, kose meg med et glass hvitvin og hel krabbe.:joyful: Og til slutt, å kunne reagere som en normal person hvis noe blir litt vanskelig istedenfor et hormonmonster uten sidestykke.:hilarious:

Savner å kunne gå normalt og ikke føle at man vagger seg bortover fordi man har så himla vondt i bekkenet! :bag:

Savner mest av alt å kunne spise hva jeg vil uten å bli kvalm/få halsbrann/sure oppstøt. Og så savner jeg å være litt lettere bevegelig/kunne trene skikkelig uten å bli dårlig (sånn sett kom Corona og påtvunget hjemmetrening i en veldig grei tid :hilarious:)

Jeg signerer på lista di, særlig det med strandet hval når man snur seg i senga. :hilarious:

Og så savner jeg i tillegg følelsen av at jeg kunne sette meg ned på gulvet uten og trenge hjelp til å komme opp etterpå, og at det ikke er sånn at hvis noe faller i gulvet er det noe jeg noen ganger må anse som tapt til mannen kommer hjem, å dusje stående, å sove ordentlig på magen, å få av og på sokker og bukse/tights uten at det blir et langvarig prosjekt, å spise spekeskinke og salami og ikke minst, kose meg med et glass hvitvin og hel krabbe.:joyful: Og til slutt, å kunne reagere som en normal person hvis noe blir litt vanskelig istedenfor et hormonmonster uten sidestykke.:hilarious:

haha! Me too! Bare griner og griner:headphone::headphone:

Husker vagt den tida da handdukene var store nok! Nå føles de som vaskekluter :p

Så enig i alt som skrives.. savner få den mye nå, føler meg så mye større og så lite mobil som overhode mulig, og enda er det en stund igjene :bag:

Men i det siste har jeg virkelig begynt å kjenne på savne etter salami og annen spekemat, og å kunne spise hva som helst uten å tenke på reaksjonen i kroppen(svangerskapsdiabetes), sukker er jo min beste venn :hungover:

Og så savner jeg noe enormt å kunne puste som normalt igjen og ikke gå å være tett i nesa som om jeg skulle være forkjølt 24/7 i 9 mnd:bored:

Sist men ikke minst den forbaska halsbrannen som aldrig gir seg og som kjennes ut som lava som etser opp halsen :yuck: gleder meg til å slippe den :happy:

Back
Topp