Husker du før du ble gravid...

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Så kunne du bøye deg uten å se ut som om du tar sumo-squats?
Du kunne spise hva du ville uten å hovne opp på hender og føtter, og føle at det kommer lava opp av halsen din?
Du kunne ta på deg trusa uten å lage skikkelig ubehagelige stønnelyder?
Du gikk helt vanlig, ikke som ei and?
Du syns det var helt ok å gå på do, og tenkte ikke særlig over hemoroider eller hvor sjelden du gjør nr 2 og hvor ofte du gjør nr 1?
Du kunne snu deg i senga helt uten å føle deg som en strandet hval?

hva savner du mest ved å ikke være gravid?
jeg savner mest å være mobil:hilarious: bevege meg normalt:bag:

Skriver under på lista di jeg:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Så kunne du bøye deg uten å se ut som om du tar sumo-squats?
Du kunne spise hva du ville uten å hovne opp på hender og føtter, og føle at det kommer lava opp av halsen din?
Du kunne ta på deg trusa uten å lage skikkelig ubehagelige stønnelyder?
Du gikk helt vanlig, ikke som ei and?
Du syns det var helt ok å gå på do, og tenkte ikke særlig over hemoroider eller hvor sjelden du gjør nr 2 og hvor ofte du gjør nr 1?
Du kunne snu deg i senga helt uten å føle deg som en strandet hval?

hva savner du mest ved å ikke være gravid?
jeg savner mest å være mobil:hilarious: bevege meg normalt:bag:

Signerer på alt nevnt her! Pluss det å ta på seg sokker da... Glad er begynner å bli varmere ute så man slipper det :hilarious::hilarious:

Helt enig med deg i lista di. Jeg er sykepleier og synes det er så kjipern at jeg må kle på meg uniform ikke lenge etter jeg har brukt lang tid på å få på truse, sokker og buksa på morgenkvisten... Det river både i setet og i symfysen når jeg kler av og på meg. Så skikkelig kjipern å måtte kle av seg for så på igjen på veldig kort tid.... Er ganske mange ting som en tar for gitt i en normal verden. Men så innser en at en har mye å være takknemlig for....

Bare det å kunne stå på en fot å kle på seg sokker!! :p
Savner også å ikke tenke på hvordan maten er å kaste opp igjen :hilarious:

Savner mest hvor effektiv jeg var! I uke 25 med tvillinger nå og får kynnere bare jeg tenker på å multitaske:wacky: Alt må gå så mye saktere! Selv om jeg elsker magen, gleder jeg meg til å kunne kle på sko/sokker som normalt og til å kunne bære ting uten at magen er i veien:p

Savner søvn. Og produktivitet. Og alt det andre du skriver!

Kan skrive under på lista.
Men savner mest å spise spekemat, gå ut å inn i fra bilen på en normal måte, ha sex uten å tenke på at jeg har en liten bebis i magen som hører meg, gå opp trapper uten å være helt utslitt, at samboer kan ta på brystene mine uten at jeg hyler til for de er så ømme:mad:
Det er det jeg kan komme på nå men jeg trur det er mer:D

Åja! Jeg tissa nettopp litt på meg når jeg nøys....!:bag: Denne ungen bør vær søt altså:hilarious::hilarious:

Kan skrive under på lista.
Men savner mest å spise spekemat, gå ut å inn i fra bilen på en normal måte, ha sex uten å tenke på at jeg har en liten bebis i magen som hører meg, gå opp trapper uten å være helt utslitt, at samboer kan ta på brystene mine uten at jeg hyler til for de er så ømme:mad:
Det er det jeg kan komme på nå men jeg trur det er mer:D

ja, sex... slimproppen min har gått, og nå tørr ikke mannen ligge med meg lenger:bag:
Puppene er enten super-såre, eller så lekker jeg melk! Turn oooon:facepalm:
Fasan, hadde glemt spekematen:hilarious: trønderfår var min svakhet! Angrer på at jeg ikke spiste meg kvalm før jeg ble gravid:wtf:

ja, sex... slimproppen min har gått, og nå tørr ikke mannen ligge med meg lenger:bag:
Puppene er enten super-såre, eller så lekker jeg melk! Turn oooon:facepalm:
Fasan, hadde glemt spekematen:hilarious: trønderfår var min svakhet! Angrer på at jeg ikke spiste meg kvalm før jeg ble gravid:wtf:
Å såpass ja:nailbiting: Veldig turn on:facepalm:hehe
Jeg er svak for salami, spekeskinke og roastbiff så er helt enig med deg at jeg også angrer på at jeg ikke spiste meg fordervet på det før jeg ble gravid:p
Men ikke lenge igjen nå så vi klarer å holde ut:cool:

Jeg savner å sove på magen, å kunne sove en hel natt uten å våkne av smerter i bekkenet

Helt enig med deg i lista di. Jeg er sykepleier og synes det er så kjipern at jeg må kle på meg uniform ikke lenge etter jeg har brukt lang tid på å få på truse, sokker og buksa på morgenkvisten... Det river både i setet og i symfysen når jeg kler av og på meg. Så skikkelig kjipern å måtte kle av seg for så på igjen på veldig kort tid.... Er ganske mange ting som en tar for gitt i en normal verden. Men så innser en at en har mye å være takknemlig for....

Jeg går i kjole for tiden for å slippe å ta på bukse :hilarious:

Back
Topp