Husker dere

Ole Brumm

Forumet er livet
hvor mange vi var her inne i begynnelsen?? på terminklubben? I marsklubben er vi over 110 nå, synes det er så sykt mange, ikke rart jeg føler meg litt utafor..

Nei husker ikke, men vi var ikke så mange i alle fall [:)] (tror jeg da)
Syntes selv det ble alt for mange inne på mai forumet, så der klarte jeg bare ikke orientere meg om hvem, hva, hvor, hvorfor [&:][8D][:D]

Jeg husker ikke hvor mange vi var, men kanskje vi har ei gammel fødselsliste et sted?

I alle fall så er jeg aldri inne på Mars 09, for der er det kjempemange. Mye bedre å være her!

Da vi holdt til her var det ikke så lenge bayverden hadde holdt på. Det har jo tatt helt av her inne.
Orket heller ikke være så mye på nov.08.
Nå har jeg ikke kikket der inne på leeenge, her er jeg innom hvertfall en gang pr dag. JA, det hender jo at det går et par dager da.

Sladrevennen.

Hvordan går det med jentenurket i magen? Har du noen ul-bilder å dele ut?
Formen sånn ellers da?

Ukene flyr av sted her syns jeg, hva syns du?

..

WOW... her er det hurramegrundt, herlighet hva du får til med den magen og en liten en på slep. My god!!!
Blir spennende å høre om denne hvirvelhelgen. OG er VEEEELDIG spent på navnevalget!!!

Å herligheten så opptatt dame du er da [:D] Blir sliten og svett bare av å lese [8D][:D]
Lillestrøm sier du? Hvor? Hva? PM kanskje, hvis ikke her?

Vet ikke om jeg har gratulert deg med dagen heller jeg [:)]
Er i en eller annen form for tåke for tiden [8D]

pass nå på deg selv da kjære deg. Baby nr 2 blir litt sånn med [:)] Jobb og barn nr 1 tar tiden fra en, pluss alt annet som skjer nå som det nærmer seg jul [8D]

..

Back
Topp