Husker dere ?

kjersti72

Elsker forumet
husker dere rundt juletider i fjor og samboers beiling i Kina ???? I går dumpet det da mail fra denne jentungen :

hello, this is agnes,i bet you still remember me deeply.
new year is coming again,please tell knut i still remember him and i miss him a lot.
thank you and happy new year.

Skjønte ikke hvorfor denne kom til meg og ikke til han men måtte iallefall flire. Men for all del hun klarte ganske greitt å ruinere jula mi i fjor ihvertfall, kanskje hun hadde tenkt å prøve på dette i år og, men nå begynner jeg å bli ganske herdet. Her er svaret jeg sendte :

Don’t think I’ve ever forget you but there have been several after you. But we still living together and our girl is now 10 months old, and almost walking. J Hope you find a nice chinese boy at your own age who can make you happy. Wish you all the best, and all my wishes for a merry Christmas and a happy newyear.

haha! husker ikke det jeg da.. men fy søren så godt du svarte da

så bra

Meget bra svart!

Jeg tror kanskje jeg har gått glipp av en hel del... Denne fyren din - er han kronisk utro?
Hvordan er det å leve oppi dette?

jepp,husker det ja...
fy så strek du er!!ønsker deg alt det beste og håper inderlig han skjønner å godt han har det med deg og å heldig han er,for føler og tror at han ikke fortjener deg.sorry,men du er ei nydelig jente/dame[;)] som virkelig fortjener det beste i livet.håper du får en kjempe jul og et helt fantastisk nyttår med blanke ark[:)]må værwe ganske tungt å,men du hever deg sannelig godt over det[;)]

det lurte jeg og på, spurte han om han hadde fått og men påstod ikke. Så mente han hun hadde sendt det feil, men det har hun ihvertfall ikke. Jaja er jo greitt og være på talefot med samboers elskerinner da....[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: CamillaN

Meget bra svart!

Jeg tror kanskje jeg har gått glipp av en hel del... Denne fyren din - er han kronisk utro?
Hvordan er det å leve oppi dette?

Jepps helt notorisk, og jeg stoler absolutt ikke et sekund på han.

Kortversjonen : Gubben var på jobb i Kina ifra nov- til midten av des, og såpassa UTROLIG trofast somhan er klarte han selvsagt å rote seg borti en 20 år gammel jentungen som han drev på med. Hun visste jo selvsagt ikke at jeg eksisterte og at jeg satt hjemme å var høygravid. Fant ut dette lille julaften !!!!!, du kan trygt si at jula ble et helvete. Han ville vierken diskutere eller unnskyld, han bar lot være å snakke til meg. Var bare rasende.

ORIGINAL: kjersti72

Kortversjonen : Gubben var på jobb i Kina ifra nov- til midten av des, og såpassa UTROLIG trofast somhan er klarte han selvsagt å rote seg borti en 20 år gammel jentungen som han drev på med. Hun visste jo selvsagt ikke at jeg eksisterte og at jeg satt hjemme å var høygravid. Fant ut dette lille julaften !!!!!, du kan trygt si at jula ble et helvete. Han ville vierken diskutere eller unnskyld, han bar lot være å snakke til meg. Var bare rasende.
Huff!!! [:o][:@] Må bare spør: Hvordan klarer du å bo med en slik person??????? Er sambo utro, bare en gang er det slutt her i gården....

Jeg gir deg bare full pott for svaret. Stå på jenta mi!!

Ja si det, av og til aner virkelig ikke, men er fryktelig glad i den mannen og jeg MÅ være helt klar for det den dagen han flytter. Han kan ikke komme på døra og førdte gangen han lover bot og befring så er han inni igjen. Men er lei nå, så det er vel ikke så lenge til før han er ute tror jeg. Men han er ikke hjemme allikevel, så sånn sett så ser jeg han ikke allikevel.

Husker det såvidt, ja... Så utrolig spesielt at du fikk brav, da! Og veldig bra svar! [:D]

Jeg synes du er sterk, jeg, som klarer å samle krefter til å leve oppi det der. [:)] Jeg vet at jeg ville vært helt knust i alle fall... [&o]

Sorry meg;
Jeg skjønner IKKE hva du gjør me den mannen der??????????????
Kom deg unna han!!! Han gjør jo ikke noe annet enn å såre deg, å p**e på andre..

ORIGINAL: malien

ORIGINAL: Susseline2

Ja, det husker jeg godt, for ikke lenge etterpå kom du bort fra BV[&:][&o] Jeg tenkte mye på deg og lurte på hvordan det gikk. Du hadde ansvaret for hans barn itillegg.

Pussig hun sendte deg mail[8|] Jaja, mye rart her i verden.......

Signerer susseline jeg... Husker veldig godt hva du fortalte i fjor...fikk hakeslepp for å si det sånn[:'(]

sign

Back
Topp