Husker dere?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har en venninne som har termin om noen dager. Jeg sendte en pakke til babyen for et par dager siden. Akkurat nå fikk jeg denne meldingen;

"Tusen takk for fin pakke. Æ måtte åpne den no :) åsså måtte æ jo gråte litt. "

Tihihi [:D] Stakkars hormonbomba [:D]

Jeg husker godt hvor håpløs jeg var like før og like etter fødselen, glad det er over [8D]

hehe... husker det som om det var i går[:D] Fikk gave og kort hos venninna mi før lillebror var født. Fikk så klart åpne den da og skreik som en unge[:D][:D] Klarte ikke lese kortet uten å skrike leeenge etterpå[:)] Samme med kortet fra sambo og ungene der det står En rose til deg fra hvær av oss, verdens beste mamma og kjæreste[:)] Det var på bursdagen min en mnd etter fødselen[:)]

husker jeg lå på barselavdelingen, samma dagen som jeg fødte Markus, samboern kom med ny sko til meg som jeg hadde prøvd uka før jeg fødte. ble utrolig glad for det og gråt tårer da. 

Oh gad, ja! [X(] Godt å være tilbake til kald jævel! Haha! Neida [:D]

Hehe... Nei, husker andre var sånn, men jeg var ikke sånn... [X(][8D]

Mitt "beste" øyeblikk var noen dager etter vi kom hjem og lillegutt lå å sov. Jeg satt å så på et bilde jeg hadde tatt av han på telefonen min og uuulte til mannen min; "Han er så fiiiihi-hi-hi-hiiiin"

[;)]

Uff, ja..

Men hormonene henger godt igjen her enda, men på langt nær slik det var de første ukene etter fødsel [8D] 
Et vennepar av oss fikk en prinsesse for strax tre uker siden, og da de ringte å sa hun var kommet til verden tuuuuta jeg bare værre [;)]

Var ikke meg selv fra ganske tidlig i svangerskapet. Tutet av det meste, og det var ikke vanlig når det gjelder meg. MEn nå er det heldigvis det meste over. Har litt ennå.

Back
Topp