husker dere?

SillyDilly

Forumet er livet
Om dere hadde menssmerter når dere var gravide? Altså ved mens på en måte?

Har ei vennine som prøver, og hun er suuupernegativ, eller hun tror aldri at hun kommer til å bli gravid (prøvd i 10 mnd) denne mnd så har hun skikkelig mens smerter nå 8 dager før mens (aldri hatt før, fått det dagen før mens) og hun får ALLTID mens da den 16 hver måned[8D] Hehe...

Jeg vil jo selvfølgelig veeeeldig gjerne at dette skal bety noe, mener å huske at jeg trodde mensen kom til å komme fordi jeg fikk menssymptomer, men ingen mens?

jepp, er nokk et vanlig symptom det! Jeg har hatt det alle gangen jeg har vært gravid. Faktisk de første symptomene jeg hadde [:)]
Krysser fingrene for at dette kan være noe positivt for venninna di også [;)]

ORIGINAL: pineapple

jepp, er nokk et vanlig symptom det! Jeg har hatt det alle gangen jeg har vært gravid. Faktisk de første symptomene jeg hadde [:)]
Krysser fingrene for at dette kan være noe positivt for venninna di også [;)]

Jeg også kryssser alt, håper så iiiinderlig at hun kan bli gravid! Var jo de som prøvde egentlig, og vi hoppet av i svingen fordi vi skulle vente litt med å prøve, så ble vi gravide og ikke dem[&o] Kjipt - ikke for oss, jeg er jo overlykkelig, men unner henne så gjerne den positive testen! [:)] Plusss at vi har INGEN vennepar med barn, og vil av egopistiske grunner at det skal klaffe fort som F! Hehehe[:D][:D][:D][8D]

jo eg kan huska eg følte at mensen skulle komme, og hadde mensmurringer i ryggen men ingen mens og i tillegg  blei eg så øm i puppene noge eg aldrig hadde kjent før så der sto eg me en graviditetstest hehe 

Hihih, håper virkelig at spiren sitter denne mnd - jeg er NESTEN sikker på at jeg er mer i spenning disse dagene mot mens enn henne selv[8D] Fælt å gå å vente sånn! Haha.. Men vi skal på hyttetur sammen på fre, så hun kan ikke skjule om hun ikke har fått den heller![8D][:D]

Jeg hadde det sånn med førstemann[:)]
I tillegg så var det så mye som skjedde på den tiden, eksamen, cup, oppussing, ny jobb osv.... Så jeg trodde jeg var 5 d på overtid når jeg testet, men etter å ha tenkt meg om og summet meg så testet jeg positivt 2 dager før jeg skulle hatt mensen[8D]

Hvis hun skal ha mensen den 16, så kan det være tidlig å teste enda....

jaaa!!  Jeg sjekket på do hvert 10 min den dagen jeg ventet mensen fordi jeg hadde så menssmerter..

Men, Millivanilli her inne "tvang" meg til å teste.. den var superpositiv.. Var 4+2 den dagen (ifølge ul)

ja var sikker på at mensen skulle komme.. var sånn sist og.. har hatt menssmerter dei første 3 mnd i begge sv.skapa så kan absolutt bety noe..
krysser fingrene for at ho er gravid..

tok oss 1 år å bli gravid første gangen mens andre gangen bare 2 mnd.. så treng ikkje bety noe om det tar tid.. masse lykke til til venninna di:)

ja, jeg hadde kraftige mensmurringer/smerter både denne gangen og sist før jeg testa positivt[:)]

Dere er så søte dere jenter[:)][:D][:D]

Ringte hun i dag, og hun måtte innrømme at hun hadde testet for 2 dager siden[8D] Hehe... Hun er så søt, sier at man blir litt avhengig av denne testinga! Haha... Men, den var neg da, er jo uansett aaalt for tidlig å teste (uke før mens) så hun skal teste igjen på fredag om mens ikke har kommer så blir en spennende helg ja! Kanskje jeg ikke er den eneste som må drikke alkoholfri øl på hytta? [:D]

Hun også flyr på do hele tiden å sjekker for det kjennes ut som mens kommer, så enten så er det noe anderledes i syklusen hennes denne måneden eller så er det en liten spire som vokser der[:D][:)]

Back
Topp