Husker dere meg ??? OBS STERKT INNHOLD

Husker dere, og det er forferdelig trist å høre at det gikk sånn. Kondolerer så masse.

Så vanvittig trist! Jeg håper du får all den hjelp og støtte du trenger! Sender de varmeste tankene til deg og engelen 

Husker dere, jeg også. For en nydelig liten gutt på bildet! Det var veldig trist å høre:(  Kondolerer så mye!

Ja jeg husker nicket ditt. Dette er bare så uendelig trist, det vet jeg dessverre alt om. Har sett historien din på englesiden men visste ikke at du var på novemberforumet sammen med meg.

Jeg håper dere klarer dere så godt som dere kan i denne situasjonen og får hjelp og støtte rundt dere. Tente nettopp lyset for Samuel som brenner hver dag men skal tenne et ekstra et for Simen Leander også, så kan de lyse opp minnene til begge guttene idag.

Kondolerer så mye:-(

Nei å nei:( så forferdelig:(:( jeg finner ikke ord. Nydelig liten gutt på bildet ditt. Så utrolig perfekt, og han fikk ikke leve. Noe så urettferdig:( tenker på og føler med dere. Hvil i fred lille venn

Uff så forferdelig trist :( kondolerer så masse..for en vakker gutt dere hadde..

Back
Topp