Husker dere meg ??? OBS STERKT INNHOLD

SmurfenogUnga

Elsker forumet
Lille Simen Leander som ble født i uke 33

her kommer min historie

under svangerskapet fikk jeg en rhesus immunisering http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/rhesusimmunisering.php

under hele første del av svangerskapet fikk jeg vite at dette var ikke farlig men de måtte holde øye med meg, til og starte med var jeg inne en gang i mnd så ble det 1 gang hver uke og så ble det annenhver dag, til slutt så måtte lille ha en blodoverføring i min mage. etter denne blodoverføringen hadde han det fint en hel uke så når den uken var omme måtte han ha en ny blodoverføring legene regnet da med at det ville ta en uke men 3 dager senere kommer jeg inn, jeg hadde ikke kjent noe liv er da i uke 33. kommer inn blir tatt UL på og 30 min seinere er han ute med hastesnitt han var alt for dårlig dem stod klare med blod og han fikk det og ble rushet over på nyfødt, der kollapset lungene og hjertet stanset jeg blir kjørt over med ambulanse innen jeg var kommet frem slo hjertet igjen og han lå på respirator, dem sa at sjansene var minimale han var svak og sliten, dagene gikk og han ble bare bedre og bedre. etter 2 uker fikk vi ta han med hjem vi var i ekstase :)

2 uker senere må han på sykehuset igjen han må ha mer blodoverføring.
denne gikk super bra. an har 6 ukerskontroll alt ser bra ut og vi skulle nå uansett inn for ny blodoverføring 3 dager senere altså onsdag, min mann finner han død i sengen natt til tirsdag, min værste natt i hele mitt liv han var kald, kald men fredfull

Simen Leander døde fra mor, far, storebror og storesøster 22.11.11
han ble bare litt over 7 uker
jeg feiret 1 års dagen til min datter søndagen etter det var tøft og veldig vondt dagene er tøffe

(Jeg husker ikke deg, da jeg egentlig hørte til på desember...)
Å, nå triller tårene mine på deres vegne... Vet ikke hva jeg skal si... Så utolig trist å lese om deres lille engel! Ønsker bare å sende over en kondolanse og varme tanker...

Åh, mammahjertet blør :`( Så forferdelig.... Ord blir fattige. Kondolerer!! 

Nå må jeg inn å sjekke til min lille snuppe som ligger på rommet vårt og sover kjente jeg..
Kondolerer så utrolig masse, føler med dere, virkelig <3

Vi tenner lys for engelen din i kveld <3>

Mammahjertet mitt blør for dere. Kondolerer så masse.

Jeg husker nicket ditt.
Kondolerer så mye! Ufattelig tragisk :( Sender varme tanker til dere.

Jeg husker deg. Dette var ufattelig trist å høre, gråter noen tårer for dere nå. Sender dere gode klemmer og styrke til å komme dere gjennom dette.

Tenner et lys for gutten deres i kveld.

Jeg husker deg. Forferdelig trist. Håper dere har fått, og får, all den hjelpen og støtten dere har behov for.

Husker deg, ja. 
Kondolerer. Du har opplevd det som må være en mors verste mareritt. Håper du og familien din blir tatt godt vare på av de rundt dere i denne tunge tiden. Mine varmeste tanker går til dere. 

Kondolerer. Føler med dere i sorgen, så ubeskrivelig tris. 
Tanker og Klemmer

Happyday skrev:
Kondolerer. Føler med dere i sorgen, så ubeskrivelig tris. 
Tanker og Klemmer

Helt grusomt!!! Tenner et lys for engelen din!

Kondolerer så mykje.

Mamacita79 skrev:
Husker deg, ja. 
Kondolerer. Du har opplevd det som må være en mors verste mareritt. Håper du og familien din blir tatt godt vare på av de rundt dere i denne tunge tiden. Mine varmeste tanker går til dere. 

Forferdelig trist! Mammahjertet blør for dere. Jeg skal tenne et lys for den lille engelen din i kveld!

Dette var triste nyheter emoticon Ord blir fattige når noe så meningsløst skjer. Ta vare på de gode minnene, og hverandre i tiden fremover!

En mammas og pappas værste mareritt....Kondolerer så mye. =(

Back
Topp