husker dere listen min?

TauZa

Forumet er livet
men alt jeg ville gjøre når K kom hjem?

frisør og hudpleie osv..

har ikke akkurat blitt så mye av det men i morgen skal jeg til frisøren endelig! har ikke klippt meg siden 4. september.

MEN; jeg har vært hos kiropraktor og hos fysioterapeut og det er kanskje viktigere enn utseende pleie da.

nå er det en uke til han drar igjen på sin siste 4 ukers tur.

Ååååååhh - deilig bare det da [:D][:D][:D] Men 4 september, det er jo akkurat det! [8|] Men nå klipper jeg meg sånn 1 gang i året jeg da [8D]

Jeg har begynt å fikse negler igjen, det er min treat.. SÅ skal jeg til frisøren neste stipend trooooor jeg, stripe det litt mrøkere [:D]

Hehe.. Plutselig så reiser de igjen!![&:] Går så fort de friperiodene..

Jeg skal også til frisøren i morgen!!![:D] Svigermor skal trille lillesnuppa og ha med seg ei flaske melk. Så kan jeg nyyte behandlinga!!![:D] Jeg har ikke vært siden 26.august...[&:] Begynner å bli litt krise her..[8D]

ORIGINAL: KathMor

Ååååååhh - deilig bare det da [:D][:D][:D] Men 4 september, det er jo akkurat det! [8|] Men nå klipper jeg meg sånn 1 gang i året jeg da [8D]

Jeg har begynt å fikse negler igjen, det er min treat.. SÅ skal jeg til frisøren neste stipend trooooor jeg, stripe det litt mrøkere [:D]

når en har kort hår så trengs det hver 6 uke og hun klippte meg ikke nok sist. var ikke fornøyd.

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: KathMor

når en har kort hår så trengs det hver 6 uke og hun klippte meg ikke nok sist. var ikke fornøyd.

Jeg går hver 6. -8. uke selv om jeg har langt.. Elsker å gå til frisøren!!![:D][8D]
Så farger jeg ettervekst også da.

ja! det er supert! få lese blader og slarve litt mens en drikker en kopp kaffi og blir stelt med[:)] mmmm

ORIGINAL: TauZa

ja! det er supert! få lese blader og slarve litt mens en drikker en kopp kaffi og blir stelt med[:)] mmmm

HERLIG!!![:D] Gleder meg allerede!!![:D]
Klipper meg hos søkenbarnet til mannen, koselig med kjentfolk!!

Back
Topp