husker dere hun??

SweetCherry

Gift med forumet
i november i fjor så var det en her som mast i uke 28/29. hun begynte plutseig å blø masse, ble sendt i ambulanse, men ungen var ikke å redde[:(][:(][:(][:(]  det var morkaken som løsnet[:(][:(][:(][:(]

noen som vet hvordan det går med hun? prøver de/ er de gravid igjen?

tenkte mye på henne for vi var like langt på vei når hun mast[&o]

Nei. Husker ikke.
*Men t mitt forsvar så har e gullfesk-hukommelse når da gjeld navn*[8D]

ORIGINAL: Trone

Er ikke heeeelt med nå?

husker ikke nicket hennes, men hun skrev et innlegg her om hendelsen, også tror jeg ikke at hun var så aktiv her da (kanskje litt[8|])

vrir hjernen, men e fant bare flaggermus der..[:-]

Hjernen e tom når det gjeld navn....[&o]

ORIGINAL: Sofie.

vrir hjernen, men e fant bare flaggermus der..[:-]

Hjernen e tom når det gjeld navn....[&o]

me to[&o]

Eg va visst bare sniker i den perioden, men eg huske hu... Men huska sjølsagt ikkje nicket eg heller... Men nå sjekka eg fødelistå for feb. å der står hu oppført som englemamma

"Tojagravid", stemme det?? Hu har sletta seg frå bv[:(][:(]

Husker henne, synes episoden var kjempe skummel og trist [:(] Men husker ikke nick eller navn :( 

Stemmer det, Tojagravid. Hun hadde vært hos JM som kneppet hardhendt på magen hennes, og så gikk hun på kjøpesenteret med moren eller søsteren eller noe etterpå, og så begynte det å fossblø... [&o] Stakkars lille jenta hennes kom ut helt perfekt, men livløs [:(]

Ikke fått med meg heller, stakkars folk! :-(

Jaaa, har tenkt mye på både henne og Kristin09, der barnet døde i magen rett etter jul 09 [X(][:(]

Uff ja. Vi trondheimsdamer møtte Kristin og det var helt forferdelig når ungen døde. Det ble litt ekstra nært når jeg hadde sett henne og snakka med henne.

ORIGINAL: Pisces10

Jaaa, har tenkt mye på både henne og Kristin09, der barnet døde i magen rett etter jul 09 [X(][:(]

ORIGINAL: Møffen

Eg va visst bare sniker i den perioden, men eg huske hu... Men huska sjølsagt ikkje nicket eg heller... Men nå sjekka eg fødelistå for feb. å der står hu oppført som englemamma

"Tojagravid", stemme det?? Hu har sletta seg frå bv[:(][:(]

ja det stemmer! uff, hadde håpet hun var å finne på et nytt termin forum jeg[:(][:(]

ORIGINAL: Pisces10

husker hun også[:(][:(][:(]

håper de har det bra og kanskje en ny spire på vei, viss ikke en baby[:)]

Huff ja [:(][:(]
Jeg husker [:(] og har tenkt på de i ny og ne.. stakkars folk [:(]

Troja et eller annet var det!!

Lurer veldig jeg også!!

Back
Topp