Husker dere denne episoden....?

ORIGINAL: Thunderella

For lenge siden var det ei jente som blogget om at hun hadde banket opp en annen jente slik at hun mistet babyen!
Husker det var supermasse skriverier om det her inne, med linker til masse blogger og det hele.

Jeg mente at hun jenta sikkert aldri hadde vært gravid, men ble da halshugget her inne og fikk flere pm om at noen kjente den gravide og visste at hun hadde mistet!

Vel, IN YOUR FACE!!

Står i Dagbladet at hun aldri var gravid og at det hele var noe hun fant på.. Både at hun hadde vært gravid og at hun hadde mistet pga overfallet!

(Beklager meningsløst innlegg, men jeg måtte bare poengtere dette...)

[8D][8D]

Du er jo like fordomsfull selv om det viste seg at du hadde rett denne gangen.. skjønner ikke hva du mener som har endret seg med at hun viste seg å ikke være gravid?

Men, hun hadde lagt ut ultralydbilde på bloggen sin.. Da må hu ha løyet?

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Det var vel prat om at det var UL bilde fra han ho har fra før... Hvis jeg ikke husker feil

ORIGINAL: _Nanne_

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Det var vel prat om at det var UL bilde fra han ho har fra før... Hvis jeg ikke husker feil

Uff, så hun brukte det for å bevise en gravidtet som ikke var et faktum?[&o]
Jeg har ikke noe kjennskap til denne saken, men å late som at man er gravid var noe spesielt.

So f-ing what??

MOTIVET til de som angrep henne var å fremprovosere en abort! Om hun ikke var gravid likvel gjør ikke saken det dugg bedre på annen måte enn at det var bra at det ikke var noe barn som ble skadet!

ORIGINAL: Bare Kari

So f-ing what??

MOTIVET til de som angrep henne var å fremprovosere en abort! Om hun ikke var gravid likvel gjør ikke saken det dugg bedre på annen måte enn at det var bra at det ikke var noe barn som ble skadet!

Hva var grunnen til angrepet egentlig..?? (Gått glipp av noe enda en gang)

ORIGINAL: Lady Dada

ORIGINAL: Bare Kari

So f-ing what??

Hva var grunnen til angrepet egentlig..?? (Gått glipp av noe enda en gang)

Ei jente påsto at hun hadde blitt gravid og gutten som skulle være faren ville at hun skulle ta abort, men hun ville ikke. Da hadde han snakket med en venninne og de hadde planlagt å konfrontere denne jenta og "fikse problemet på egenhånd".

jaja, nei da så...

Synes det er vittig at HI ikke retter opp i det hun skriver om hva som står i Dagbladet. Det er jo rett og slett feil, det hun skriver. Men for all del, kjør på.
Og ja, det er rett og slett stygt å hovere når det gjelder noe så tragisk som dette. Uansett hvordan du vrir og vrenger på det HI, så ble jenta banket opp fordi de tiltalte trodde at hun var gravid. Det er det som er det jævlige i saken her, ingenting annet.

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Synes det er vittig at HI ikke retter opp i det hun skriver om hva som står i Dagbladet. Det er jo rett og slett feil, det hun skriver. Men for all del, kjør på.
Og ja, det er rett og slett stygt å hovere når det gjelder noe så tragisk som dette. Uansett hvordan du vrir og vrenger på det HI, så ble jenta banket opp fordi de tiltalte trodde at hun var gravid. Det er det som er det jævlige i saken her, ingenting annet.

ORIGINAL: Tøsa

Hva er du ute etter HI?
Hvorfor tvilte du på graviditeten?
Hun var jo i prinsippet gravid, hun trodde det selv, og de andre trodde det...
Så ser liksom ikke poenget ditt?

sign. at det går ann [:'(]

Bare
ORIGINAL: MissMongo

ORIGINAL: *tine*

men du vet jo at Ålesundere er litt rar [;)]

Det håper jeg virkelig at du ikke mener ! [8D][8D]

Bare en veldig intern en mellom HI og meg, har ingenting med alvorligheten i saken å gjøre..

Jeg kjenner henne litt og synes det er veldig rart at hun var så åpen om et svangerskap i 4 mnd om hun aldri var gravid. Blogget om det, og hadde svangerskap dagbok på et annet forum + at flere som kjenner henne trodde hun var gravid. Bloggen hennes eksisterer fortsatt, men ikke oppdatert på mange mnd

Back
Topp