Husker dere denne episoden....?

Thunderella

Gift med forumet
For lenge siden var det ei jente som blogget om at hun hadde banket opp en annen jente slik at hun mistet babyen!
Husker det var supermasse skriverier om det her inne, med linker til masse blogger og det hele.

Jeg mente at hun jenta sikkert aldri hadde vært gravid, men ble da halshugget her inne og fikk flere pm om at noen kjente den gravide og visste at hun hadde mistet!

Vel, IN YOUR FACE!!

Står i Dagbladet at hun aldri var gravid og at det hele var noe hun fant på.. Både at hun hadde vært gravid og at hun hadde mistet pga overfallet!

(Beklager meningsløst innlegg, men jeg måtte bare poengtere dette...)

Hahahaha. Tipper det klødde i fingrene dine da du leste det i avisen[8D]

For the record, så trodde ikke jeg at hun hadde vært gravid heller[8D]

ORIGINAL: Lois Lane

Hahahaha. Tipper det klødde i fingrene dine da du leste det i avisen[8D]

For the record, så trodde ikke jeg at hun hadde vært gravid heller[8D]

Lenge leve forhåndsdømming.. [8D]

Det står vel ikke at det var noe offeret fant på?
Det står at både offeret og tiltalte trodde at graviditeten var reell...

http://www.dagbladet.no/2010/10/24/nyheter/innenriks/overfall/13986148/

http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article208642.ece

Er ikke dette noe hun finner på så lider hun av alvorlig innbilt svangerskap..!

ORIGINAL: Thunderella

http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article208642.ece

Er ikke dette noe hun finner på så lider hun av alvorlig innbilt svangerskap..!

Men det står jo uansett ingen steder at dette er noe hun INNRØMMER å ha funnet på?

ORIGINAL: Tøsa

Det står jo at hun ikke var gravid, men det står jo at både offet og tiltalte trodde det.
Det er jo like ille av hun tiltalte uansett. For hun trodde jo hun var gravid...

Ja, men det er visst ikke så nøye, det! [8|]

So what om hun ikke var gravid? De som angrep henne trodde hun var gravid- og DERFOR angrep de henne.. Det er ingenting annet enn SINNSYKT!
Veldig trist om offeret fant opp graviditeten, men det står ingen steder at hun hadde gjort det. Det står at både offer og gjerningsmenn trodde hun var gravid.

Noen som husker blogg adressen hennes?

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

ORIGINAL: shiby

Ble ikke bloggen hennes slettet, da?

Åh, det har jeg ikke fått med meg

Åh, det har jeg ikke fått med meg

Mener å huske at det ble så vanvittig til bråk rundt både bloggen til hun som ble banket opp og hun som gjorde det, at politiet måtte ta affære og begge bloggene ble slettet?! Eller husker jeg feil? [8|]

Solveig Kristine somethingblogg.no var hun som angrep, men den ble slettet. www.mammafride.blogg.no er offeret.

Jeg husker at mammasilje.blogg.no skrev om hendelsen, fordi offeret var en venninne av henne, er jo helt sinnsykt å tenke på at det ikke var sant at hun var gravid. Sett bort ifra at hun faktisk ble overfalt på grunn av graviditeten - og ja, det var dumt, så spilte hun vel og lenge på akkurat det at hun hadde mistet, buhu, stakkars meg osv... Så på et punkt må hun jo ha visst at hun ikke hadde vært gravid lengeer, siden det pågikk en stund...

men du vet jo at Ålesundere er litt rar [;)]

hun TRODDE hun var gravid da det skjedde, men kort tid etter blødningene så skulle hun ha oppsøkt lege/legevakt, og da fikk hun nok vite sannheten om at det ikke var noe svangerskap og da KUNNE hun ha informert om det siden media blusset saken opp.

MEN min fulle sympati er hos henne uansett.

ORIGINAL: Dollysmurfen

So???
Handlingen som ble begått er fremdeles like jævlig siden hun som overfalt trodde offeret var gravid.

Enig her! De overfalte henne fordi hun var gravid og  fordi de ville hun skulle miste.

Jeg hoverer ikke over hendelsen, mer til de to som sendte meg pm i forbindelse med innlegget mitt i den andre tråden og sa jeg bare skulle holde kjeft fordi de visste at hun var gravid! Les hovedinnlegget igjen og slapp av...

ORIGINAL: Dollysmurfen

So???
Handlingen som ble begått er fremdeles like jævlig siden hun som overfalt trodde offeret var gravid.

Har ikke sagt at jeg ikke synes handlingen var helt forkastelig!
Jeg har sagt at de som sendte PM til meg i forbindelse med innlegget mitt i den aktuelle tråden gikk på en smell..!

Var ei som sendte meg PM om at jeg skulle passe på hva jeg skrev og ikke være så "jævla fordomsfull" fordi jeg i utgangspunktet tvilte på at offer i saken var gravid.

Etter å svart på PM, hvor jeg stod på mitt fikk jeg svar tilbake at jeg kunne "kjøsse meg i ræva"  fordi offeret var ei venninne av henne og at hun visste at hun var gravid!

"Ja vel, men jeg har nå mine tvil..." svarte jeg.

...and then it turned ugly!

ORIGINAL: *tine*

men du vet jo at Ålesundere er litt rar [;)]

Det håper jeg virkelig at du ikke mener ! [8D][8D]

Back
Topp