x1x*~Marianne og Birk~* Elsker forumet 28 Mai 2007 #1 Noen som vet hvor jeg kan finne huskeliste til dåp??? Trenger virkelig en huskeliste for å klare å få med meg alt jeg trenger[8D][8D]hehe
Noen som vet hvor jeg kan finne huskeliste til dåp??? Trenger virkelig en huskeliste for å klare å få med meg alt jeg trenger[8D][8D]hehe
siri01 Elsker forumet 28 Mai 2007 #2 mat kaker bordekorasjon blomster servietter bordkort et ekstra skift til minsten. drikkevarer kaffe det var det jeg husket også selvføgelig dåprsbarnet[;)][8D][:D]
mat kaker bordekorasjon blomster servietter bordkort et ekstra skift til minsten. drikkevarer kaffe det var det jeg husket også selvføgelig dåprsbarnet[;)][8D][:D]
x1x*~Marianne og Birk~* Elsker forumet 28 Mai 2007 #3 takk takk...[:)] (Hadde gjort seg å glemme dåpsbarnet ja hehe[8D])
LilleMusMei Forumet er livet 28 Mai 2007 #4 rense dåpskjolen klær til seg selv telle opp antall tallerker, bestikk, glass gave til dåpsbarnet lys
rense dåpskjolen klær til seg selv telle opp antall tallerker, bestikk, glass gave til dåpsbarnet lys