Huskeliste for andre trimester!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Dere er nå godt inn i andre trimester og mange mener at andre trimester er det beste. Gravid glød, stigende form, magen synes og kvalmen gir seg for mange.​

Hvordan står det til med dere? Er andre trimester snillere enn det første? ;)

Nai...konstant hodepine/nakke...trykk i nakke rundt øynene som gjør at jeg fortsatt er en del kvalm:(
Så kjedelig.. Håper det gir seg etterhvert, men det kommer noe veldig fint til slutt :Heartpink

Mye bedre! Energien min er tilbake, sovner ikke kl. 20 hver dag + veldig sjelden at jeg er kvalm nå. 2. trimester har vært en drøm :hello2:hello2

2 trimester er veldig mye bedre. Blitt kvitt kvalme, tett nese og trøttheten. Mye lettere og jobbe å gå på skole nå :happy093
Energien er endelig tilbake.

bedre enn første trimester. Men føler meg tyngre i pusten av blant annet gå opp trapper og gå fort og blir lettere svimmel viss jeg reiser meg for fort opp eller gjør for mye på en gang.

Kvalmen er borte og jeg kaster ikke lenger opp hver dag som er en glede i seg selv. Magen min er fortsatt ikke tydelig gravid, men mer bare litt småfeit. Min mor fikk aldri en tydelig gravdikul, men ble større over hele magen, og det merker jeg også her. 15cm opp rundt magen og brystene har blitt dobbelt så store, så du ser ikke magen så godt. Jeg er mer våken om dagen, men har mindre energi. Kondisen er ikke mye å skryte av heller, blir sliten av alt jeg gjør, får vondt i rygg og bekken om jeg løper og slitsomt med tur med hunden. Men jeg er hvert fall gravid da, så det blir jo verdt det til slutt ☺️

Merker at formen er mye bedre, mindre tretthet og mere energi, men er fortsatt ofte sliten etter jobb.

Back
Topp