Huskar du??

Celleprøve tar jeg, får brev og bestiller time og det går greit

Men brytstene.... Nei, de er jeg ikke flink til å huske.

Lik tid i syklusen bør man helst leste jeg, og syklusen min var jo alltid på bærtur. Nå har jeg ikke syklus, så en gang i mnd hadde vært lurt.

Burde.
Viktig.

Celleprøve tar jeg, får brev og bestiller time og det går greit

Men brytstene.... Nei, de er jeg ikke flink til å huske.

Lik tid i syklusen bør man helst leste jeg, og syklusen min var jo alltid på bærtur. Nå har jeg ikke syklus, så en gang i mnd hadde vært lurt.

Burde.
Viktig.
Så bra du tar celleprøver kjempe viktigt. Gjort på 5 minut :) nei det er ikke lett och huska på det.
Men tro meg visst du en gang tar testa och finnet en klump som visar seg att den ikkje er farlig . Det er så du kommer komma ihåg det, før den tiden mens du finner den och time før mamografi er jævlig att Vænta. Redslan tankar allt møjligt går runt i hodet.

Hver måned? Nei

Under graviditet og påfølgende amming i flere år er det "kuler" å kjenne innimellom. Så har følt det har vært håpløst å sjekke da.

Jeg legger merke til evt forandringer da.

Men sjekker ikke så ofte som månedlig. Har ingen brystkreft (eller underlivskreft som kan ha sammenheng) i familien. Og har ammet totalt i 3 år og fått 2 barn så føler meg ikke i risikogruppen. Kanskje derfor...

Har tatt celleprøve, og sjekker puppene, men synes den ene har forandret seg litt. Har vært øm i den også.
Litt usikker på hva jeg gjør videre.

Har tatt celleprøve, og sjekker puppene, men synes den ene har forandret seg litt. Har vært øm i den også.
Litt usikker på hva jeg gjør videre.
Da bestiller du time hos lege. Som evt skriver henvisning till ul/ mamografi .

Sjekker omtrent 1 gang i måneden ;)

Back
Topp