Husk:)

Alveskatt

Glad i forumet
Husk folat jenter! Har gledet meg så til å begynne å prøve og folat har stått i skapet en stund.. men kom på i dag at det må jeg jo starte med:)

Så nå er første pilla tatt og jeg føler meg enda nærmere "prøvingen" emoticon
 
Lykke til med prøving! Håper maiforumet snart "renner over" av kommende mødre! Jeg gleder meg til å følge dere på veien :) 
 
Glemmer å kjøpe hele tiden. er det egentlig 3mnd før og de første 3mnd man skal ta de?
 
Trodde det holdt fra man begynte å prøve jeg, men jeg er ikke helt oppdatert:) Men skal holde på i 3 mnd fra man blir gravid i hvert fall:)
 
Skal de ikke tas hver dag i hele graviditeten? (+gjerne 3 måneder før)
Jeg har vært gravid en gang før, men husker dæven meg ikke hvor lenge jeg tok folat. hehe
 
Fikk kjøpt her om dagen. Står fra man prøver og ut første tjenester. Så blir til man er 12uker på vei da. Må si jeg fikk store øyne når det var 4 piller jeg skulle ta og ikke bare en folat pille. hehe.
 
Fikk kjøpt her om dagen. Står fra man prøver og ut første tjenester. Så blir til man er 12uker på vei da. Må si jeg fikk store øyne når det var 4 piller jeg skulle ta og ikke bare en folat pille. hehe.
 
hehe. så det er bare de tre første månedene ja.. ja ja. regner med jeg slutta etter 3 måneder sist jeg gikk gravid. da gjorde jeg alt etter boka omtrent... slapper av mer med andremann ;) MEN folat er superviktig!!!! 
 
Back
Topp